اندروید ۷.۰ از ماه آینده به گوشی‌های اکسپریا می‌آید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر یک گوشی هوشمند دارید که نکسوس نیست، احتمالا می‌خواهید بدانید که قرار است در چه زمانی جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید را دریافت کنید. شرکت‌های سازنده‌ی گوشی‌های هوشمند معمولا از برنامه‌های‌شان برای بروزرسانی سیستم عامل گوشی صحبت نمی‌کنند، اما به لطف تصویری، کسانی که از گوشی‌های سونی اکسپریا استفاده می‌کنند، می‌توانند کم و بیش از زمان عرضه‌ی اندروید ۷.۰ نوگت برای گوشی‌های‌شان خبردار شوند.

تصویری از شعبه‌ی اسلواکی سونی موبایل به بیرون درز کرده است که زمان عرضه‌ی بروزرسانی اندروید نوگت در آن مشخص شده است. همانطور که می‌توانید در عکس پایین ببینید، Xperia X Performance و Xperia XZ در ماه اکتبر، یعنی ماه آینده‌ی میلادی، بروزرسان اندروید ۷.۰ نوگت را دریافت خواهند کرد.

Sony-Xperia-Android-Nougat

پس از این دو گوشی که پرچم‌دارهای سونی هستند، نوبت به Xperia X و Xperia X Compact می‌رسد که بروزرسان اندروید جدید را در ماه نوامبر، یعنی آبان، دریافت خواهند کرد. گوشی‌های Xperia Z5، Xperia Z3 Plus و تبلت Xperia Z4 هم در ماه دسامبر، اندروید ۷.۰ را دریافت خواهند کرد.

البته بد نیست به این موضوع اشاره کنیم که عرضه‌‌ی بروزرسان گوشی‌ها، ناحیه‌ای است و ممکن است تاریخ‌ها، بالا و پایین شوند.

منبع: Ubergizmo

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. Avatar دیاکو عزیزی

    من برا خودم میگم تا حالا که هم اندرویدو هم ای او اس سیستم عامل جالبی نداشتن که همیشه واسه ادم تازگی داشته باشه بعد مدتی کاربر از تکراری بودن محیط سیستم خسته میشه اصلا میدونی چیه انگار یه چیزی کم داره مثل بعضی وقتا که هر چی میخوری بازم احساس میکنی یه چیزی میخای که با دل هوس خوردنش داشته باشی اما نمیدونی اون چیه محیط کاربریم درست برا من اینجوریه احساس میکنم یه چیزایی کم داره که سیر م نمیکنه وخسته کننده میشه

  2. Avatar مسعود

    چی میشه گفت به شرکت کوالکام بی مسئولیت که دیگه درایور های ۸۰۱ رو پشتیبانی نمیکنه. یعنی واقعا z3 باید روی اندروید ۶ بمونه؟

  3. Avatar ترفدار سونی

    سونی هیچوقت بعد از اپدیت اندروید گیر و هنگ نداشته و اینرو باید تحسین کرد با رم سه یا چهار من خودم دو بار تجربه ی سامسونگ داشتم یا مثلا برا خالم اپدیت کردم بعد اپدیت از هنگ و زود تموم شدن باطری دیوونه میشی!

  4. Avatar عباس

    کی واسه سامسونگ میاد ؟

    1. Avatar سامان

      سامکپ فعلا مشغول کاهش چاشنی انفجاری گوشی هاش تا دیرتر منفجر بشه و کمتر تخریب کنه….

  5. Avatar سهیل

    جای m5 توی لیست خیلی خالیه:(
    بدون شک گوشی بعدی رو از سری نکسوس انتخاب میکنم!

  6. Avatar مجید

    اندروید نوقا؛ نوقا (یا با تلفظ محلی “لوکا” – البته نه نوگت) نوعی دسر یا شیرینی که به عنوان سوغاتی تبریز در کشور عزیزمون هم در دسترس هست.

    1. Avatar ali.sh

      درسته ، بهتره از این به بعد به جای کلمه نوگت از نوقا استفاده کنین

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه