داستان اسباب‌بازی ۴ اشک‌تان را در می‌آورد

۷ مهر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
داستان اسباب‌بازی 4

تیم آلن صداپیشه کاراکتر باز لایتیر در انیمیشن «داستان اسباب‌بازی‌ ۴» ( Toy Story 4) در مصاحبه‌ای با تعریف و تمجید فراوان‌ از قسمت چهارم این مجموعه که قرار است سال ۲۰۱۹ اکران شود، گفته بعضی از صحنه‌ها به قدری احساسات‌برانگیز است که اجرای آن‌ها واقعا کار دشواری بوده.

تیم آلن در این باره می‌گوید با اثری سرگرم‌کننده، بامزه، بزرگ و عاطفی طرف خواهیم بود. او به این موضوع اشاره کرده که در پایان انیمیشن صحنه‌هایی وجود داشته که اجرای آن‌ها برایش از نظر احساسی واقعا دشوار بوده.

آلن از اولین قسمت مجموعه داستان اسباب بازی که یکی از محبوب‌ترین انیمیشن‌های پیکسار است و در سال ۱۹۹۵ پخش شد صداپیشه نقش باز لایتیر بود. قسمت دوم مجموعه سال ۱۹۹۹ ساخته شد و بعد از یک وقفه طولانی قسمت سوم در سال ۲۰۱۰ تولید شد. حال دوباره پس از ۹ سال قرار است اواخر خردادماه سال ۹۸ شاهد یک قسمت جدید از داستان اسباب‌بازی باشیم.
داستان اسباب‌بازی ۴ را جاش کولی کارگردانی می‌کند. یکی از هنرمندانی که پیش از این در اغلب انیمیشن‌های موفق پیکسار حضور داشته و در تیم ساخت این آثار ایفای نقش کرده است. همچنین فیلم‌نامه این انیمیشن توسط همان تیمی نوشته می‌شود که در قسمت‌های قبلی مجموعه حضور داشتند. اغلب صداپیشگان اثر هم همان‌هایی هستند که در قسمت‌های قبلی حضور داشتند از جمله تام هنکس در نقش وودی و تیم آلن در نقش باز.
تا جایی که فعلا مشخص شده داستان قسمت جدید درباره سفر وودی و باز است؛ سفری برای پیدا کردن بو پیپ که وودی به او علاقه ویژه‌ای دارد. ظاهرا داستان اسباب‌بازی ۴ بسیار احساسات‌برانگیز از کار درآمده، دست کم اگر نظر یکی از صداپیشگان اصلی آن را جدی بگیریم‌.
تیم آلن در این باره می‌گوید با اثری سرگرم‌کننده، بامزه، بزرگ و عاطفی طرف خواهیم بود. او به این موضوع اشاره کرده که در پایان انیمیشن صحنه‌هایی وجود داشته که اجرای آن‌ها برایش از نظر احساسی واقعا دشوار بوده. باید تا سال آینده منتظر باشیم تا ببینیم نظرات تیم آلن چقدر به واقعیت نزدیک است.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۶ دیدگاه
  1. Avatar سهراب

    ۳ که تموم شد که واقعا غمگین شدم. منتظر قسمت ۴ بودم و هستم. بوپیپ چیه؟

    1. Avatar محمد

      Bo peep رو سرچ کن. اسم یکی از عروسک‌ها (با دامن صورتی و چوب دستی ) توی سری قبلی بود.

    2. Avatar الی

      باربی

  2. Avatar فراز

    ما که با ۳ قسمت اولی کلی خاطره داریم توو کودکی و بیشتر اسباب بازی هاشو داریم، بی صبرانه مشتاق دیدنش شدیم
    مطمئنم کار خوبی در میاد

  3. Mahdi64333 Mahdi64333

    خدا میدونه چند بار قسمت ۳ رو دیدم و هر دفعه اشکم در اومده.
    اگه از اون احساسی تر بتونن در بیارن بعد از دیدن فیلم هوار کشان میرم تو خیابون و به هر کسی که ببینم میگم بره انیمیشنو ببینه! 🙂

    1. Avatar ممل

      خخخخخخ… به احساساتت مسلت باش…

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه