اولترابوک ایسر دوباره باریک ترین کامپیوتر دنیا شد

۱۷ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
ایسر اولترابوک

در مجاورت یکی از بزرگ‌ترین و پرسروصداترین نمایشگاه‌های تکنولوژی دنیا یعنی CES 2018 به سر می‌بریم. شرکت‌های نام‌دار قرار است سنگ تمام بگذارند و دست پر در این محفل فناوری حاضر شوند؛ آن هم با جدیدترین محصولات تکنولوژی که به زودی راهی بازار می‌کنند. در این میان ایسر هم می‌خواهد با نمایش باریک‌ترین کامپیوتر دنیا برای مدعیان خودش خط و نشان بکشد!

داستان از این قرار است که ایسر با مدل به‌روز شده‌ی اولترابوک Swift 7 در نمایشگاه CES امسال حاضر شود. توانسته اتیکت باریک‌ترین کامپیوتر جهان را به نام محصول جدید خود بزند. سویفت ۷ تنها ۸.۹۸ میلی‌متری پهنا دارد! لپ‌تاپ جدید ایسر بجز بهره‌مندی از زبان طراحی به‌روز و پهنای کم از مشخصات خوبی هم بهره‌ می‌برد؛ سویفت ۷ به پردازنده‌ی i7، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی SSD مجهز شده است.

صفحه نمایش اولترابوک جدید ایسر از ۱۳.۳ اینچ به ۱۴ اینچ رسیده که رزولوشن ۱۰۸۰p دارد. نکته‌ی جالب دیگر در مورد محصول جدید ایسر از شبکه‌ی ۴G LTE پشتیبانی می‌کند. این لپ‌تاپ قرار است در ماه مارس امسال با قیمت ۱۶۹۹ دلار به بازار عرضه شود که به نوعی رقیب Dell XPS 13 و لنوو یوگا ۹۲۰ شناخته می‌شود.
منبع: TheVerge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه