اولین سری عکس‌های باکیفیت از آیفون ۷ را ببینید

۱۵ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

هرچه که به شهریور خبرساز نزدیک‌تر می‌شویم، اخبار و حواشی درباره‌ی جدیدترین پرچم‌دارهای اپل جزیی‌تر و دقیق‌تر می‌شوند.

عکس‌ها شایعات قبلی را تایید می‌کنند: دوربین دوتایی در مدل‌ بزرگ‌تر، جای خالی جک ۳.۵ میلی‌متری و همچنین تغییرات خط آنتن.

آیفون ۷ در راه است و تا امروز تعداد زیادی عکس‌ و چندتایی ویدیو از مدل‌های مختلف این گوشی دیده‌ایم. با این حال جای عکس‌های باکیفیت و واضح از محصولات جدید و پرسروصدای اپل در این میان خالی بود؛ تا این‌که امروز این جای خالی هم پر شد و تعدادی عکس باکیفیت از زوایای مختلف از مدل‌های مختلف آیفون جدید به دست‌مان رسید.

قبل از هرچیز ناگفته نماند احتمال ساختگی بودن این دستگاه‌ها وجود دارد.

با دیجی‌کالا مگ همراه باشید و این تصاویر را ببینید.

همان‌طور که در تصاویر می‌بینیم، شواهد موجود بسیاری از شایعات قبلی را تایید می‌کنند: دوربین دوتایی در مدل‌ بزرگ‌تر (فارغ از این‌که نامش آیفون ۷ پلاس باشد یا آیفون ۷ پرو)، جای خالی جک ۳.۵ میلی‌متری و همچنین تغییرات خط آنتن.

اگر بخواهیم به شایعات مربوط به ارایه‌ی سه مدل از آیفون ۷ اعتماد کنیم، باید گفت این عکس‌ها شامل مجموعه‌ی کامل آیفون‌های ۲۰۱۶ نیستند و یکی از مدل‌ها (احتمالا آیفون ۷ پرو یا حتی ۶SE Pro) در عکس‌ها جای ندارد. البته باز هم تاکید می‌شود هنوز از صحت خبر سه‌تایی بودن محصولات در دست معرفی اپل اطمینان نداریم.

و اما به‌جز این عکس‌ها خبر جدید این‌که معرفی آیفون در ماه شهریور زیاد هم دیرهنگام نیست و به احتمال قوی در نیمه‌ی اول این ماه صورت می‌گیرد.

منبع: GSM Arena

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۸ دیدگاه
  1. ali

    برید کنار،راه رو باز کنید، هیولا داره میاد ????

  2. امین حمیدی

    سلام و درود
    به نظرم مدل چینی آیفن ۷ هستش ، چون منم با فرموده ی دوستان موافقم و از اپل بعید به نظر میرسه انسجام و نظم در ریزه کاری ها رو رعایت نکنه .
    حال بیاییم تصور کنیم تصاویر درست باشندو ما با آیفون ۷ روبرو باشیم :
    -چیزی که مهم جلوه میکنه ، استفاده از اسپیکر استریو و عدم استفاده از جک ۳.۵ میلیمتری هدفن هستش . که عالی به نظر میاد البته روی کاغذ ، شنیدن کی بود مانند دیدن .
    -نکته ی منفی هم فاصله ی زیادچپ و راست لبه ها از صفحه نمایش ، مخصوصاً بالا و پایین آن به نسبت سایر گوشی ها که به ذوق میزنه ،بعد از دو سال از معرفی آیفون ۶ مشخصه چالش سختی برای طراحان آیفون بوده که هنوز برآن پیروز نگشته اند .
    -برجسته بودن و بیرون زدن لنز دوربین ، که باز هم به نسبت آیفون ۶ و ۶اس حتی بیشتر هم بنظر میاد . بخصوص اینکه در سالهای قبل سامسونگ مورد تمسخر عدم درک طراحی میشد ، حال اینکه برای این برند با سلیقه که به طراحی های صاف و یکدست و متقارن شهره است ، به عادت بدی تبدیل شده و برای ما بیرون ماندن چند میلیمتر لنز دوربین در سری های بعدی آیفون ها هم مشاهده کردیم ، تعجب نکنیم .
    در کل به نظر نمیاد آیفون ۷ به نسبت آیفون ۶ و ۶ اس ، آنچنان حرفی برای گفتن داشته باشه به گونه ای که کاربرها و طرفداران را ترغیب به بروزرسانی گوشی های آیفون ۶ و ۶ اس به آیفون ۷ کند .
    همواره پیروز باشید

  3. قاسم

    بنظر من که روز به روز طراحیش داره بدتر میشه اگه این عکس ها واقعی باشن
    با این طراحی آدم یاد خودروهای چینی میافته که وارد ایران شدن
    نکنه طراحی آیفون هم کار چینی ها شده که اینجوری به پیش میره؟

  4. حمید

    چقدر زشت،

  5. مرتضي

    مطمئنا این عکسها واقعی نیست لبه خطهای آنتن صاف و یکدست نیست و کج و کوله کشیده شده

  6. جمال شمس

    قیمت تقریبا چقدر داده شده است؟

  7. مهدی

    یعنی واقعا دوربینش این شکلیه ..!!!؟
    زمانی که ۶ معرفی شد دوربینش خیلی توی ذوق میزد، ولی داستان این دوربین اصن یچی دیگس….

  8. سامان

    این عکسها با توجه به کیفیت پایین رنگ بدنه(رنگ لاکی هست)…احتمالاً فلزی نبودن بدنه…فونت متفاوت در نوشته ی iPhone نسبت به سایر محصولات اپل ساختگی هست…بیشتر شبیه یک قاب پلاستیکی هست که بعد از خارج کردن بدنه ی فلزی روی اون سوار شده…علت خاموش بودن صفحه نمایش هم همین میتونه باشه…پیچ های کنار درگاه لایتنینگ هم مشخصاً پرسی هستن که تایید میکنه این یک قاب ساختگی هست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه