اولین شکست نینتندو رقم خورد؛ تولید Wii U رسما متوقف شد

۱۳ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

همان طور که از قبل شایعه شده بود و حتی خود نینتندو هم بعدا این موضوع را تایید کرد، تولید کنسول Wii U رسما در کشور ژاپن متوقف شد و در آینده این اتفاق در سایر کشورها هم رخ می‌دهد. از آنجایی که کنسول سویچ مدتی دیگر راهی بازار می‌شود، این اتفاق دور از ذهن نبود.

براساس اطلاعات منتشر شده از آخرین گزارش مالی شرکت نینتندو، کنسول Wii U دیگر در ژاپن تولید نمی‌شود. البته توقف تولید بر مبنای عدم پشتیبانی از این کنسول نیست؛ اما دیگر دستگاه جدیدی از این کنسول تولید و راهی بازار نمی‌شود. حتی دیگر بازی جدیدی هم برای آن راهی بازار نخواهد شد.

کنسول نسل هشتمی شرکت نینتندو اصلا مورد توجه مردم قرار نگرفت. این کنسول که در سال ۲۰۱۳ راهی بازار شده بود تا این لحظه تنها ۱۲ میلیون دستگاه فروش داشته است.  نینتندو به همین دلیل تصمیم گرفت که کنسول Switch را معرفی و تا مدتی دیگر راهی بازار کند. البته هنوز هم خیلی‌ها شک دارند که سویچ بتواند به فروش بالایی دست پیدا کند. البته عرضه‌ی زلدای جدید در زمان عرضه‌ی این کنسول می‌تواند فروش اولیه‌ی سویچ را تضمین کند؛ اما باید ببینیم که این فروش تا سال بعد هم ادامه پیدا می‌کند یا خیر.

منبع: Kotaku

‌‌‌‌

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه