اولین پخش‌کننده‌ی ۴K دنیا کمی زودتر راهی بازار شد

۲۰ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

سامسونگ اولین «پخش‌کننده‌ی بلو-ری» (Blu-Ray Player) دنیا با کیفیت ۴K را که UBD-K8500 نام دارد، کمی زودتر از انتظار راهی بازار کرد.

اولین پخش‌کننده‌ی بلو-ری ۴K دنیا از سوی سامسونگ راهی بازار شد.

این پخش کننده‌ی بلو-ری با کیفیت ۴K در نمایشگاه IFA معرفی شده بود و قرار بود که در اواخر اسفند ماه راهی بازار شود. البته سامسونگ در اقدامی جالب، این محصول را کمی زودتر راهی بازار کرده و افرادی که آن را پیش خرید کرده بودند، اکنون آن را در اختیار دارند. همچنین سایت Best Buy هم گفته که این محصول را از تاریخ ۲۱ بهمن ماه به فروش می‌رساند.

در حالی که مضامین ۴K زیادی در بازار وجود ندارد، پخش کننده‌ی بلوری UBD-K8500 شرکت سامسونگ گزینه‌ی خوبی برای خرید به شمار می‌آید. البته از مدتی پیش شرکت‌های فیلم‌سازی بزرگ اعلام کرده‌اند که فیلم‌های بلو-ری بیشتری را با کیفیت ۴K‌ عرضه می‌کنند. در حال حاضر فیلم‌های The Martian و Kingsmen: The Secret Service از جمله عنوان‌هایی هستند که با کیفیت ۴K عرضه شده‌اند و می‌توان آن‌ها را با این پخش کننده‌ی بلو-ری مشاهده کرد. البته بسیاری از فیلم‌های مطرح امسال هم قرار است با کیفیت ۴K‌ روی دیسک‌های بلو-ری عرضه شوند که هنوز تاریخ عرضه‌ی آن‌ها مشخص نشده است.

Samsung UBD-K8500

پخش‌کننده‌ی بلو-ری UBD-K8500 شرکت سامسونگ

پخش کننده‌ی بلو-ری UBD-K8500 توانایی استریم کردن فیلم‌های ۴K را هم دارد و می‌توان به وسیله‌ی آن فیلم‌های Netflix را مشاهده کرد. همچنین با این دستگاه می‌توان فیلم‌های DVD، CD و ۳D مختلف را هم تماشا کرد.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar علی جوادی

    همیشه اولین…همیشه برترین…همیشه نوآورانه ترین…
    سامسونگ یعنی تجربه ی استفاده از تکنولوژی آینده در زمان حال

  2. Avatar محمد سپاهان

    پس پلی۴ چیه این وسط؟؟؟!!!!!
    از دوسال پیش ۴کی پخش میکرد تازه سونی ۴کی پلیر هم داره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه