اپل با کارگردان La La Land و Whiplash برای ساخت سریال قرارداد می‌بندد

۷ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
دیمین شزل

برنامه‌های اپل برای ورود به صنعت سرگرمی و ساخت محتوا ادامه دارند. اپل خبر داده است که «دیمین شزل» (Damien Chazelle) قرار است یک مجموعه‌ی تلویزیونی برای آن‌ها بسازد. دیمین شزل کارگردان معروف فیلم‌های La La Land و Whiplash است.

قراردادی که دیمین شزل با اپل تنظیم کرده، دومین قرارداد او برای ساخت یک مجموعه‌ی تلویزیونی خواهد بود. کارگردان فیلم La La Land هم‌چنین قرار است برای نت‌فلیکس یک سریال موزیکال بسازد. سریال موزیکال شزل برای نت‌فلیکس «ادی» (The Eddy) نام دارد، هشت قسمتی است و در پاریس اتفاق می‌افتد.

دیمین شزل تمام قسمت‌های سریالی که برای اپل می‌سازد را شخصا می‌نویسد و کارگردانی می‌کند.

اپل گفته است که دیمین شزل تمام قسمت‌های سریالی که برای آن‌ها می‌سازد را شخصا می‌نویسد و کارگردانی می‌کند؛ در حالی که شزل قرار است فقط دو قسمت اول سریال نت‌فلیکس خود را بسازد و در آن پروژه بیشتر نقش تهیه کننده دارد.

دیمین شزل

برخلاف نت‌فلیکس، اپل اطلاعات بیشتری از سریال دیمین شزل ارایه نداده است. برای مثال نمی‌دانیم این سریال چند قسمتی است، در کجا اتفاق می‌افتد و درباره‌ی چیست.

فیلم اخیر دیمین شزل یعنی La La Land از پرافتخارترین فیلم‌های تاریخ سینما محسوب می‌شود. این فیلم در اسکار ۲۰۱۷ نامزد دریافت ۱۴ جایزه شده بود که از آن‌ها، ۶ جایزه را دریافت کرد.

منبع: NY Times

راهنمای تماشای سریال
راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه