تیم کوک: واقعیت مجازی فوق العاده است

۷ بهمن ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

واقعیت مجازی (Virtual Reality) در کنار اتومبیل‌های هیبریدی، برقی و بدون سرنشین در ماه‌های اخیر به یکی از دغدغه‌های اصلی شرکت‌های تکنولوژیک و متخصصان این حوزه تبدیل شده است. اپل مدتی هست که روی پروژه‌ی اتومبیل‌های برقی کار می‌کند و گمان می‌رود که در خصوص واقعیت‌های مجازی هم دست روی دست نگذارد. در واقع با فهمیدن این نکته که شرکت اپل به تازگی یکی از بهترین متخصصان واقعیت مجازی را به استخدام خودش درآورده، این حدس و گمان‌ها شکل واقعی‌تری به خود می‌گیرند.

از آن‌جایی که اپل در نشر اخبارش کمی خساست به خرج می‌دهد، یکی از تحلیل‌گران تکنولوژی نظر مدیر ارشد این شرکت، «تیم کوک» (Tim Cook) درباره‌ی واقعیت مجازی را جویا شد تا شاید در میان حرف‌هایش سرنخی از جهت‌گیری و اقدامات اپل در این زمینه به دست بیاید.

کوک خیلی خلاصه بیان کرد که به عقیده‌ی او «واقعیت مجازی یک پدیده‌ی فوق‌العاده است و اپلیکیشن‌های بسیار جالبی می‌توانند در دنیای تکنولوژی حاصل شوند» اما جزییات بیش‌تری ارایه نداد.

با این توضیحات مختصر نمی‌توان تصویر دقیق‌تری از اقدامات اپل در زمینه‌ی VR به دست آورد. ولی پیداست که این شرکت در حال کار روی تکنولوژی واقعیت مجازی است.

منبع: Ubergizmo

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه