اپل گوشی یا تبلت با نمایشگر تاشو می‌سازد

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پنل اولد تاشو

ماه‌ها پیش خبری به بیرون درز کرد که شرکت اپل قصد ایجاد شراکت با BOE را دارد. BOE بزرگترین شرکت چین در حوزه ساخت صفحه‌نمایش است و این موضوع مطرح شده بود که هدف اپل از همکاری با این شرکت تامین نمایشگرهای OLED گوشی‌های جدیدش خواهد بود.

این موضوع که BOE در حال کار روی پنل‌های اولد تاشو هم هست نشان می‌دهد اپل در این زمینه هم برنامه‌هایی دارد و احتمالا در آینده گوشی‌ها یا تبلت‌هایی عرضه می‌کند که از چنین پنل‌هایی بهره می‌برند.

زمانی که این موضوع مطرح شد شرکت BOE ظرفیت چندان زیادی برای ساخت پنل‌های اولد نداشت اما حال گزارش‌هایی جدیدی منتشر شده‌اند که ادعا می‌کنند BOE در حال آماده شدن برای سرمایه‌گذاری روی خطوط تولید انحصاری پنل‌های اولد منعطف و تاشو برای شرکت اپل است.

این موضوع که BOE در حال کار روی پنل‌های اولد تاشو هم هست نشان می‌دهد اپل در این زمینه هم برنامه‌هایی دارد و احتمالا در آینده گوشی‌ها یا تبلت‌هایی عرضه می‌کند که از چنین پنل‌هایی بهره می‌برند. پیش از این شایع شده بود که سامسونگ هم در حال کار روی یک گوشی با نمایشگر تاشو است که آن را در حال حاضر با نام گلکسی X می‌شناسیم. شاید به همین دلیل باشد که اپل هم در سرمایه‌گذاری‌ها و شراکت‌‎هایش به فکر ساخت پنل‌های تاشو افتاده است.

منبع: Phone Arena


راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه