اپ S Note سامسونگ در پلی استور عرضه شد

۸ شهریور ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تولیدکنندگان اپلیکیشن‌ها مدتی است که اپ‌های اختصاصی خود را هم در پلی‌استور عرضه می‌کنند. حضور این اپ‌ها در پلی‌استور امکان بروزرسانی‌های سریعتر و آسان‌تری را برای کاربران فراهم می‌کند. یکی از آخرین اپ‌های اختصاصی که به پلی‌استور راه پیدا کرده اپلیکیشن S Note سامسونگ است.

اپ S Note بر روی اغلب گوشی‌های سامسونگ نصب شده است اما باید گفت به دلیل استفاده از قلم در گوشی‌های سری نوت بیشتر ویژه سری گلکسی نوت است. کاربران می‌توانند با استفاده از این قلم چیزی بکشند، یادداشت بنویسند یا بر روی یک عکس یا اسکرین‌شات حاشیه‌نویسی کنند. امکانات این اپ که در پلی‌استور عرضه شده هم تفاوتی با امکانات و ویژگی‌های آن در گوشی‌های سامسونگ ندارد.

این اپ بر روی گوشی‌های سامسونگ که از قلم استفاده نمی‌کنند هم قابل دانلود است اما آن بخش از ویژگی‌های آن که نیازمند استفاده از قلم است در این دستگاه‌ها غیرفعال خواهد بود.

جالب اینجا است که گزارش شده آن دسته از کاربران که گوشی‌های دیگری به جز برند سامسونگ هم دارند قادر بوده‌اند این اپ را دانلود کنند. البته نتایج برای گوشی‌های مختلف متفاوت بوده. یک کاربر در سوییس گزارش کرده با گوشی HTC 10 اش این اپ را با موفقیت دانلود کرده. یک نفر با گوشی LG G4 توانسته اپ را نصب کند اما قادر نبوده آن را اجرا کند.

چندان مشخص نیست معنای این حرکت سامسونگ و فراهم کردن امکان استفاده سایر گوشی‌ها از این اپ به چه معناست. شاید سامسونگ صرفا دسترسی به این اپ را به درستی محدود نکرده و به زودی این نقص اصلاح شود. شاید سامسونگ قصد دارد امکان استفاده این اپ برای سایر برندها را هم فراهم کند. شاید هم این دسترسی صرفا به این جهت بوده که کاربران ببینند اگر یک گوشی هوشمند سامسونگ با یک قلم داشته باشند چه امکانات جذابی برای‌شان فراهم می‌شود و این ماجرا آنها را به خرید یک گلکسی‌ نوت ترغیب کند.

شما هم می‌توانید این اپلیکیشن را از اینجا دانلود کنید.

‌‌

منبع: PhoneArena

‌‌‌

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. حسین

    گوشی من e5 هست.ولی استور اجازه دانلود نمیده.میگه سازگار نیست با گوشی شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه