اگر در بازی Upsilon Circuit بمیرید، دیگر هیچ‌وقت نمی‌توانید آن را بازی کنید

۹ مهر ۱۳۹۴ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی ویدیویی Upsilon Circuit به شما اجازه نمی‌دهد که در صورت مردن، دوباره از نو آن را بازی کنید.

«من می‌خواهم بازی کنندگان برای همان یک جان ارزش قائل باشند.»

معمولا وقتی در بازی‌های ویدیوی شخصیت شما می‌میرد، کمی آزاردهنده است، اما معمولا برای شروع دوباره از نقطه‌ای که مردید یا نزدیک به آن، کافی است که از روی یک ذخیره، بازی را بارگذاری کنید. البته بازی‌هایی هم هستند مثل «دیابلو» Diablo که تعدادی شخصیت Hardcore دارند. این شخصیت‌ها وقتی می‌میرند، مرده باقی می‌مانند و تمام پیشرفت و دارایی‌های شما از بین می‌رود.

البته در دیابلو شما می‌توانید شخصیت جدیدی انتخاب و بازی را دوباره از نو شروع کنید. اما اگر در Upsilon Circuit شخصیت شما بمیرد، دیگر هیچ‌وقت نمی‌توانید آن را بازی کنید. این بازی جوری طراحی شده که وقتی شخصیت شما می‌میرد، نه تنها مرده باقی می‌ماند، بلکه شما دیگر نخواهید توانست آن بازی را بازی کنید. خوشبختانه Upsilon Circuit رایگان است، بنابراین در این میان تنها چیزی که هدر می‌رود وقت‌تان است.

بازی Upsilon Circuit

Upsilon Circuit مثل نوعی مسابقه‌ی مرگ است که در آن دو تیم ۴ نفره علیه هم مبارزه می‌کنند. «کالوین گلوب» (Calvine Globe)، توسعه‌دهنده‌ی این بازی امیدوار است که تکامل بازی و روند آن را ببیند زیرا انتظار دارد که بازی‌کنندگان خطرات و عواقب آن را درک کرده و با در نظر گرفتن این موضوع Upsilon Circuit را بازی کنند.

گلوب می‌گوید: “آنچه که من امیدوارم اتفاق بیفتد این است که تجربه‌ی بازی تکامل پیدا کند و کسانی که بیشتر از همه در بازی عمر می‌کنند برای همان یک جان ارزش قائل باشند.” این بازی در حال حاضر در مراحل اولیه‌ی توسعه است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Wired

دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar AMIR

    خدااااااا این چی بود دیگ منو بکشید خلاص شم!

  2. Avatar مهدی

    خیلی جالبه
    اینطوری بازی یه حس و هیجان دیگه ای به خود میگیره

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه