اگر Overwatch یک بازی مبارزه‌ای بود

۲۹ بهمن ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«اورواچ» (Overwatch) بر پایه‌ی شخصیت‌های خود زنده است؛ شخصیت‌هایی که هرکدام ظاهر، حرکات و قدرت‌های مخصوص به خود را دارند و از زمین با آسمان هم با یکدیگر فرق می‌کنند. تصور اورواچ به عنوان یک بازی مبارزه‌ای، چندان هم دور از ذهن نیست. می‌توان به سادگی شخصیت‌های زیاد این بازی را در قالب یک بازی مبارزه‌ای جای داد؛ آن هم با قدرت‌ها و توانایی‌های خاص خود.

شخصیت‌ها به هنگام حمله و حرکت در محیط بازی ضبط شده‌اند، سپس به کنار یکدیگر آورده شده‌اند.

بر و بچه‌های شبکه‌ی یوتیوبی TGN این تصور را برای‌مان ساده‌تر کرده‌اند. آن‌ها به صورت یک انیمیشن، اکشن اول شخص بلیزارد را تبدیل به یک بازی مبارزه‌ای کرده‌اند که قهرمان‌ها در آن تک به تک در مقابل همدیگر قرار می‌گیرند.

سازندگان این ویدیو برای ساخت آن زمان زیادی صرف کرده‌اند. شخصیت‌ها به هنگام حمله و حرکت در محیط بازی ضبط شده‌اند، سپس به کنار یکدیگر آورده شده‌اند و در نهایت هم افکت‌های تصویری و صوتی مختلف روی ویدیو قرار گرفته است. فقط هم خود مبارزه و شخصیت‌ها نیستند و منوی این بازی مبارزه‌ای تخیلی هم به زیباترین شکل ممکن ساخته شده است؛ طوری که واقعا احساس می‌کنیم با یک بازی مبارزه‌ای اورواچ طرف هستیم.

مراسم سال نو چینی در اورواچ در حال اجرا است و پیشنهاد می‌کنیم اگر می‌خواهید یکی دو لباس خوب نصیب شخصیت‌های خود کنید، این چند روز باقی مانده از این مراسم را پای بازی بنشینید.

در ادامه ویدیوی اورواچ به عنوان یک بازی مبارزه‌ای را برای‌تان قرار داده‌ایم.

دانلود ویدیو با کیفیت Full HD

منبع: PC Gamer

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه