ایرانسل نرخ مکالمات را کاهش داد؛ با سرویس‌های جدید این شرکت آشنا شوید

۱۱ تیر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

روز گذشته شرکت ایرانسل از جدیدترین سرویس‌های خودش رونمایی کرد. از جمله جدیدترین محصولات این شرکت می‌توان به نسل تازه سیمکارت‌های ایرانسل اشاره کرد. سیم‌کارت‌های آی‌سیم این شرکت با قیمت ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسند. البته که شرایط خرید بسیار خوبی برای این محصول در نظر گرفته شده است. مثلا کاربران می‌توانند این سیم‌کارت‌ها را به صورت اقساطی خریداری کنند. شرایط خرید اقساطی هم به این صورت است که کاربران در ابتدا ۳۰ هزار تومان برای خرید سیم‌کارت هزینه می‌کنند و بعدا در طول سه قسط به قیمت ۱۰ هزار تومان باقی پول را پرداخت خواهند کرد.

البته ویژگی رقابتی نسل جدید سیم‌کارت‌های ایرانسل به همین موضوع ختم نمی‌شد. این شرکت اعلام کرد که نرخ مکالمه‌های درون شبکه و خارج از شبکه این شرکت به ۳۳۳ ریال کاهش پیدا کرده است.  همچنین مشخص شد که هزینه استفاده از اینترنت آزاد این سیم کارت هم از ۰.۴ ریال به ۰.۲ ریال کاهش پیدا کرده است. در ادامه مشخص شد کاربرانی که هم‌اکنون از سیم‌کارت‌های اعتباری این شرکت استفاده می‌کنند، می‌توانند سیم‌کارت‌های خودشان را به آی‌سیم تبدیل کنند. ایرانسل برای این کاربران و ترابردکنندگان سیمکارت‌های دائمی شرکت‌های دیگر یک ماه مکالمه رایگان داخل شبکه و ۲۰ گیگابایت اینترنت هدیه به مدت ۳۰ روز هدیه می‌دهد.  همچنین از ماه دوم یک ساعت مکالمه رایگان داخل شبکه بدون محدودیت در تعداد تماس هم به کاربران داده خواهد شد. در کنار این موارد یک ماه اینترنت با حجم ۱ گیگابایت به مدت ۶ ماه هم به کاربران تعلق می‌گیرد.

ایرانسل در این مراسم اعلام کرد که هزینه استفاده از سایت‌های داخلی هم به نصف کاهش پیدا کرده است. در واقع اگر کاربران یک بسته ۳ گیگابایتی تهیه کنند، می‌توانند به اندازه ۶ گیگابایت از محتوای سایت‌های ایرانی استفاده کنند.

یکی دیگر از محصولات هیجان‌انگیز ایرانسل در مراسم روز گذشته معرفی نسل جدید مودم‌های ۴.۵G این شرکت بود. مودم TF-I60 که به وسیله آن می‌توانید از اینترنت ثابت TD-LTE و اینترنت همراه LTE استفاده کنید. براساس ادعای شرکت ایرانسل حداکثر سرعت استفاده از این محصول به ۳۰۰ مگابیت بر ثانیه می‌رسد.


telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۴ دیدگاه
  1. فرامرز

    تجربیات ۲ روزه استفاده از اینترنت ثابت نسل ۴ ایرانسل

    ۱- مودم مورد استفاده از نوع فضای خارجی هست و در پشت بام نصب شده . ( حداقل ۳ ساعت زمان برای یافتن بهترین محل صرف شد )

    ۲-تمام چراغ های انتن دز زیر مودم روشن میشود و قاعدتا باید بهترین کیفیت و سرعت را بدهد .

    ۳- پوشش منطقه ما در نقشه به رنگ سبز پرنگ است که معنی پوشش قوی حتی در داخل ساختمان دارد ( مودم ما که خارجی هست و خیلی خیلی انتظارات میره بالا )

    ۴-وقتی مودم و تشکیلات به صورت کامل نصب شد با همون کابل خودش مستقیما به لب تاپ وصل کردم و تست سرعت گرفتم . پینگ خوبی داشت ۲۰-۳۰ ثانیه ولی بهترین سرعت نهایتا به ۲۰ مگ رسید !!!!!! …. تمام رویاهام برای اینترنت پرسرعت پودر شد ؛ تصور من اینترنت بالای ۴۰-۵۰ مگ بود اونم ثابت و بدون مشکل .

    ۵- اولش سرعت ۲۰ مگ بود !!!! بعد کم کم به ۱۰ مگ رسید !!!!!!!! داغون شدم .

    ۶-زنگ زدم به پشتیبانی ، گفتن همینه !!!! سرعت شما که خوبه ، خیلی ها ۲-۳ مگ هست !!!!!!!!! حالا در آینده بهتر میشه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    خلاصه بعد از ۲ روز تلاش و رویا بافای برای اینترنت پرسرعت !!!! و خرج کردن نزدیک ۵۰۰ هزار تومان ناقابل برای مودم و روتر و کابل و….. به این واقعیت اسفناک و قدیمی رسیدم که نباید گول تبلیغات شرکت ها رو خرد .

    نمیدونم چرا اینقدر اینترنت ثابت ایرانسل ضعیفه چون من از اینترنت همراه ایرانسل با مودم همراه استفاده میکنم و سرعتش خیلی خوبه . حدود ۲۰-۳۰ مگ ثابت سرعت میده .

    خلاصه اینکه در حال حاضر این سرویس رو به هیچکس پیشنهاد نمیکنم ، حداقل یک سال دیگه صبر کنید تا سیستم ها ثابت بشه و نقاط ضعف کمتر بشه .

    این تجربه برای ۱۱ و ۱۲ تیر هست . داغ داغه .

  2. هادی

    یلی خوبه، اینکار ایرانسل احتمالا باعث شکسته شدن قیمت ها توی اوپراتورهای دیگه بشه (مثل اوایل که با اومدن سیمکارت ایرانسل قیمت سیمکارتهای همراه اول پایین اومد)

  3. آرمین

    ۳۰۰ مگابیت دروغ بزرگ هست
    ایرانسل متخصص تبلیغات هست اما کیفیت نه

  4. EA

    با واتساپ و تلگرام دیگه کی میاد با خط خودش زنگ بزنه؟؟ نرخ مکالمه رو کم کردن در عوض اینترنت رو گرون کردن، مکالمه سیم کارتی هم فقط واسه مسافرت خوبه جاهایی که نت نیست

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه