ایران صدرنشین گروه مرگ شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بازی ایران و مراکش

روز دوم جام جهانی ۲۰۱۸ با پیروزی دراماتیک تیم ایران و تساوی پر گل اسپانیا و پرتغال به پایان رسید. در دومین بازی روز جمعه تیم ملی ایران در نخستین بازی خودش در جام جهانی ۲۰۱۸ از ساعت ۱۹:۳۰ به مصاف مراکش رفت که در نهایت بازی ایران و مراکش با گل به خودی بازیکن حریف در دقیقه ۹۵ به یک پیروزی تاریخی و دلچسب دست پیدا کرد.

مراکش بازی را بهتر آغاز کرد اما بازیکنان ایران رفته رفته خودشان را پیدا کردند و در نیمه اول چند بار روی ضد حملات خطرناک ظاهر شدند اما نتوانستند از موقعیت های خودشان استفاده کنند. بازی در نیمه نزدیک دنبال شد و هر دو تیم نسبت به نیمه اول بازی را محتاطانه تر دنبال کردند تا اینکه تیم ایران در آخرین ثانیه های بازی روی ضربه آزاد ارسالی و گل به خودی عزیز بوهادوز به یک پیروزی شیرین دست یافت. ایران با این نتیجه موفق شد دومین پیروزی تاریخ خود در رقابت های جام جهانی را جشن بگیرد.

در سومین بازی روز دوم جام جهانی، تیم اسپانیا در جذاب ترین دیدار دور گروهی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف پرتغال رفت. این بازی پرگل و تماشایی با نتیجه تساوی ۳-۳ به پایان رسید.

پرتغال در همان دقیقه ۴ بازی به دلیل خطا روی کریستیانو رونالدو صاحب پنالتی شد که ستاره رئال مادرید توانست دروازه را باز کند. اسپانیا در ادامه کنترل بازی را در دست گرفت و در دقیقه ۲۴ در حالی که بازیکنان حریف اعتقاد به خطا داشتند توسط دیگو کاستا به گل تساوی رسید. پرتغال در دقیقه ۴۴ بازی روی شوت زمینی رونالدو و اشتباه بزرگ داوید دخیا به گل دوم خودش هم رسید تا پیروز به رختکن برود.

اسپانیا نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۵۵ بار دیگر توسط کاستا به گل رسید تا بازی مساوی شود. لاروخا تنها سه دقیقه بعد روی شوت تماشایی ناچو به گل سوم خودش هم دست یافت تا این تیم باخت را با پیروزی عوض کند. در حالی که بنظر می رسید بازی با پیروزی اسپانیا تمام خواهد شد این رونالدو بود که در دقیقه ۸۸ با یک ضربه آزاد فوق العاده موفق شد هت تریک کند و بازی را به تساوی بکشاند.

با این نتایج در دور اول گروهی، تیم ایران با ۳ امتیاز در صدر گروه دوم قرار گرفت و تیم های اسپانیا و پرتغال هم به ترتیب با ۱ امتیاز در رده های بعدی جای گرفتند. مراکش هم بدون امتیاز در قعر گروه قرار گرفت.

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۲ دیدگاه
  1. Avatar آریا

    حبابه!????

  2. Avatar آرش

    بعد از مدت ها شادی به مردم ایران برگشت

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه