ایسر از سه لپ‌تاپ جدید ویندوزی رونمایی کرد

۹ خرداد ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند روزی بیشتر تا شروع نمایشگاه Computex 2016 باقی نمانده است. شرکت ایسر هم به مناسبت این نمایشگاه، از چند لپ‌تاپ جدید مجهز به ویندوز ۱۰ رونمایی کرده است. این لپ‌تاپ‌ها محدوده‌ی کاربری زیادی دارند و از دانشجویان گرفته تا حرفه‌ای‌ها، به کار هر کسی می‌آیند.

قیمت لپ‌تا‌پ‌های جدید ایسر،‌ از صد دلار شروع می‌شوند و تمام آن‌ها هم از ویندوز ۱۰ بهره می‌برند و حسگر اثر انگشت هم دارند. سیستم صوتی Windows Hello و فرمان‌های صوتی Cortana هم در تمام این لپ‌تاپ‌ها کار می‌کنند.

می‌توانید لپ‌تاپ‌های معرفی شده را در ادامه ببینید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

لپ‌تاپ Acer Switch V 10

این لپ‌تاپ به درد دانش‌آموزان می‌خورد و ۲۵۰ دلار قیمت دارد. صفحه نمایش این لپ‌تاپ یک صفحه نمایش ۱۰.۱ اینچی و پورت USB Type-C دارد. لپ‌تاپ Switch V 10 هیبریدی است و می‌توان از آن به عنوان تبلت، صفحه نمایش یا یک نوت‌بوک استفاده کرد. ایسر از پردازنده‌ی Intel Atom در این لپ‌تاپ استفاده کرده است.

Switch-10-V

‌‌‌‌‌‌‌

لپ‌تاپ Acer Switch One 10

این لپ‌تاپ ویندوزی ایسر هم کیبوردی جداشونده دارد و یک صفحه‌ی نمایش لمسی دارد. ایسر می‌گوید که این لپ‌تاپ با قیمت پایین و کارایی‌های بالایی که دارد، برای مخاطبان کم سن و سال مناسب است. این شرکت هم‌چنین می‌گوید که می‌توان هشت ساعت به صورت مداوم با باتری این لپ‌تاپ کار کرد. این لپ‌تاپ ۱۹۹ دلار قیمت‌گذاری شده است. پردازنده‌ی این لپ‌تاپ هم Intel Atom است.

Switch-One-10

‌‌‌‌‌

لپ‌تاپ TravelMate P2

قوی‌ترین لپ‌تاپ ویندوزی جدید ایسر، TravelMate P2 است. این لپ‌تاپ یک پردازنده‌ی اینتل نسل ششمی و کارت گرافیک GeForce 940M دارد. ایسر این لپ‌تاپ را در دو مدل ۱۴ و ۱۵.۶ اینچی عرضه می‌کند. این لپ تاپ صفحه نمایش‌اش Full HD و LED است. ایسر قیمت پایه‌ی این لپ‌تاپ را ۵۹۹ دلار در نظر گرفته است.

TravelMate-P2

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

منبع: Windows.com

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه