اینستاگرام رکورد زد: ۱ میلیارد دانلود از گوگل‌پلی

۱۷ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

میزان اپلیکیشن‌هایی که تعداد دانلود آن‌ها از مرز یک میلیارد بار در فروشگاه گوگل پلی گذشته باشد کم است. همین تعداد کم هم بیشتر شامل نرم‌افزارهایی می‌شود که صاحب اصلی آن‌ها فیسبوک است. برنامه‌هایی مانند واتس‌اپ، فیسبوک و فیسبوک مسنجر از جمله‌ی این نرم‌افزارها هستند و اکنون یک اپلیکیشن دیگر به جمع یک میلیاردی‌های گوگل پلی اضافه شده و این برنامه هم اینستاگرام است.

شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام رکورد ۱ میلیارد دانلود از گوگل پلی را به‌دست آورد.

سرویس به اشتراک‌‌گذاری تصاویر اینستاگرام که از جمله شبکه‌های اجتماعی محبوب دنیا به حساب می‌آید با داشتن ۵۰۰ میلیون کاربر فعال توانست رکورد ۱ میلیارد دانلود از گوگل‌ پلی را پشت‌سر بگذارد. این برنامه توانست به چهارمین نرم‌افزار فیسبوک تبدیل شود که به این رکورد رسیده است.

برنامه‌ی اینستاگرام اکنون به جمع ۱۹ برنامه‌ای پیوسته که توانسته‌اند به رکورد ۱ میلیارد دانلود برسند. از آنجایی که محبوبیت این شبکه‌ی اجتماعی روز به‌روز در حال افزایش است، رسیدن به این رکورد دور از ذهن نبود و انتظار می‌رود که با بالاتر رفتن میزان کاربران این اپلیکیشن موبایلی، تعداد دانلود آن هم بیشتر شود.

اینستگارام در چند وقت گذشته قابلیت‌هایی جدیدی در اختیار کاربران قرار داده که از بین آن‌ها می‌توان به امکان Story،‌ ایجاد صفحه‌های مخصوص کسب و کار، ذخیره درفت و مدیریت کامنت‌ها اشاره کرد.

‌‌‌‌‌

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌

مسابقۀ حرفه‌ای ربات‌های پرندۀ حمل کالا

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه