این گوشی الماس و دوربین ۳۶۰ درجه دارد

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

هر سال هزاران گوشی با قابلیت‌ها و طراحی مشابه راهی بازار می‌شوند ولی در تعداد کمی از این هزاران گوشی، ایده‌های فوق‌العاده و سبک و طراحی منحصر به فرد به کار گرفته شده است. «ProTruly’s Darling» با یک ایده فوق‌العاده ولی طراحی نه چندان خوب عرضه می‌شود.

قیمت دقیقی از این گوشی‌ها در دست نیست ولی ظاهرا مدل استاندارد ۶۰۰ دلار و مدل لوکس حدود ۱۳۰۰ دلار خواهد بود.

ProTruly’s Darling اولین گوشی هوشمندی است که دوربین ۳۶۰ درجه دارد و امکان تصویربرداری در لحظه از همه زاویا را برای گرفتن عکس و فیلم، فراهم می‌کند. در نهایت به نظر می‌رسد که یک تصویر کروی فوق‌العاده داشته باشید که می‌توانید زوایای مختلف آن را مرور کنید و روی شبکه‌هایی مثل فیس‌بوک و یوتیوب که هم‌اکنون از تصاویر ۳۶۰ پشتیبانی می‌کنند، بارگذاری کنید.

اما به محض این‌که طراحی Darling را ببینید، متوجه خواهید شد که چرا اولین گوشی است که این ویژگی را دارد. Darling یک دوربین بزرگ برآمده در پشت و جلو دارد و درست است که در جیب جا می‌شود ولی قطعا زیاد خوش‌دست نیست. این در حالی است که برآمدگی دوربین خیلی وقت است که در طراحی‌ گوشی‌های حرفه‌ای حذف شده است.

12-3

در حال حاضر دو مدل از این گوشی وجود دارد؛ مدل‌های استاندارد و Glitzier. قیمت دقیقی از این گوشی‌ها در دست نیست ولی به گفته China Daily مدل استاندارد ۶۰۰ دلار و مدل لوکس glitzier حدود ۱۳۰۰ دلار است که در طراحی آن از چرم و چهار عدد الماس استفاده شده است.

هر دو مدل مشخصات یکسانی دارند. در این گوشی‌ها از صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ۱۰۸۰p ،رم ۴GB به همراه ۶۴GB حافظه داخلی و پردازنده MediaTek استفاده شده است. دوربین‌های جلو و عقب گوشی‌ها ۱۳ مگاپیکسل است، باطری ۳۵۶۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و اندروید مارشمالو دارند. همچنین مجهز به حسگر اثر انگشت است.

این گوشی همین هفته در کنفرانس موبایل رونمایی شد.

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه