این ۵ نرم‌افزار موبایل را از دست ندهید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

هر روز نرم‌افزارهای جدیدی برای تلفن‌های همراه هوشمند عرضه می‌شوند. با عرضه شدن محصولات تازه و نسخه جدید از سیستم‌عامل‌های موبایل بسیاری از برنامه‌ها با تغییرات متعددی روبه‌رو می‌شوند یا حتی نرم‌افزارهای جدیدی روی فروشگاه‌های مختلف قرار می‌گیرند.

در این مطلب به شما پنج نرم‌افزار مختلف را معرفی خواهیم کرد که کاربردهای بسیار زیادی دارند.

۱. Hipstamatic

قبل از اینکه برنامه اینستاگرام با فیلترهای مختلف نظر کاربران را به سمت خودش جلب کند، بسیاری از کاربران با Hipstamatic کار می‌کردند. با عرضه شدن سیستم‌عامل iOS 9 تغییرات جدیدی در این برنامه به وجود آمد.

این برنامه دو حالت دوربین به نام‌های کلاسیک و پرو دارد. در قسمت کلاسیک با حالت اصلی برنامه Hipstamatic مواجه می‌شوید که به کاربر اجازه می‌دهد فیلم و عکس بگیرد. در حالت پرو کاربران به تنظیمات دوربین هم دسترسی دارند و می‌توانند نقطه فوکووس، تراز سفیدی و سرعت شاتر را تغییر دهند.

اگر از آیفون ۶s استفاده می‌کنید، این برنامه قابلیت‌های زیادی برای لمس سه‌بعدی دارد. می‌توانید به وسیله دکمه میان‌بر این برنامه به آخرین عکسی که ویرایش کرده‌اید، دسترسی داشته باشید.

دانلود برای iOS

1-hipstamatic-1

۲. InstaSnoop
برنامه InstaSnoop به کاربران اجازه می‌دهد که بتوانند به شکل ناشناس در اینستاگرام بروند. این کار باعث می‌شود که اگر به صورت تصادفی روی عکس‌ها دوبار تپ کردید، اتفاقی رخ ندهد. حتی با این برنامه می‌توانید عکس‌ها را در اندازه بزرگ‌تر هم مشاهده کنید.

با اکانت اینستاگرام خود وارد این برنامه شوید. سپس اکانت اشخاص دیگر را به قسمت Snooplist اضافه کنید. با این کار می‌توانید متوجه فعالیت‌هایی افراد مختلف بشوید. حتی می‌توانید عکس‌های آن‌ها را در لیست مخصوصی ذخیره کنید. توانایی بزرگ‌نمایی روی عکس‌ها را هم خواهید داشت.

دانلود برای iOS

2-instasnoop-2

۳. Kibo
برنامه Kibo یک صفحه کلید بسیار کاربردی را برای پلتفرم‌های iOS به همراه می‌آورد. با این صفحه کلید می‌توانید پیام‌های رمزی به دوستان خودتان ارسال کنید. در این حالت چیزی که در ظاهر به نمایش در می‌آید، یک مکالمه بسیار کوتاه است، اما دوستتان می‌تواند متن‌های واقعی را مشاهده کند.

برای اینکه بتوانید از این برنامه استفاده کنید، باید آن را روی دستگاه شخصی که می‌خواهد پیام‌های شما را دریافت کند، نصب کنید. سپس باید روی آیکون قفل تپ کنید تا حالت فرستادن پیام به شکل رمزی فعال شود. برای این برنامه تنظیماتی در نظر گرفته شده که با استفاده از Touch ID فعال می‌شوند. با Touch ID می‌توانید حالت ارسال پیام رمزی را فعال کنید.

دانلود برای iOS

3-kibo

۴. Lollicam
اگر از ویژگی‌های جدید برنامه Snapchat لذت می‌برید، برنامه Lollicam هم نظر شما را به سمت خودش جلب می‌کند. با این برنامه می‌توانید افکت‌های بسیار جالبی را روی عکس‌های خودتان قرار دهید. آیتم‌هایی در این برنامه طراحی شده‌اند که با اضافه کردن آن‌ها به عکس خودتان می‌توانید یک تصویر جالب را خلق کنید.

دانلود برای اندروید

دانلود برای iOS

4-lollicam

۵. The Balloons – Endless Floater
در بازی The Balloons – Endless Floater بازی‌کننده‌ها در نقش یک بادکنک قرار می‌گیرند. باید این بادکنک را در طول مراحل مختلف کنترل کنید. نباید بگذارید که بادکنک به موانع مختلف برخورد کند یا دشمنان آن را از بین ببرند.

در طول بازی آیتم‌های مخفی گوناگونی را مشاهده خواهید که اگر بتوانید آن‌ها را جمع‌آوری کنید، مراحل بیشتری آزاد خواهند شد.

دانلود برای iOS

5-the-balloons

منبع: Mashable

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه