بازی‌کننده‌های همزمان Playerunknown’s Battlegrounds به دو میلیون نفر رسید

۴ مهر ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

حتی تصورش را هم نمی‌کردیم روزی بازی دیگری به غیر از Dota 2 بتواند بیش از یک میلیون بازی‌کننده‌ی همزمان روی استیم داشته باشد. با این حال، بازی Playerunknown’s Battleground نه تنها توانسته است رکورد Dota 2 را بشکند، بلکه ظاهرا قرار نیست حتی لحظه‌ای بایستد. بازی Battlegrounds دیروز نزدیک به ۲ میلیون نفر بازی‌کننده‌ی همزمان روی استیم داشت.

دیروز ۱.۹۶ میلیون نفر به صورت همزمان مشغول بازی کردن Battlegrounds بوده‌اند.

طبق آمار خود استیم، دیروز ۱.۹۶ میلیون نفر به صورت همزمان مشغول بازی کردن Battlegrounds بوده‌اند. حداکثر تعداد بازی‌کننده‌های آنلاین روی استیم دیروز ۱۶.۳ میلیون نفر بود؛ یعنی از کل کسانی که دیروز در استیم مشغول بازی کردن بوده‌اند، ۱۲ درصد PUBG بازی می‌کرده‌اند. فقط نیم نگاهی به لیست زیر بیاندازید تا فاصله‌ی زیادی PUBG با دیگر بازی‌ها را روی استیم ببینید.

قبلا هم به این موضوع اشاره کرده بودیم، ولی باز هم یادآوری می‌کنیم که بازی Battlegrounds برخلاف Dota 2 رایگان نیست و تمام این بازی‌کننده‌ها، بازی را خریداری کرده‌اند. بازی PUBG در فروردین امسال عرضه شد و آخرین آمارها از فروش ۱۳ میلیون نسخه‌ای این بازی می‌گوید.

در حال حاضر بازی PUBG فقط روی کامپیوتر عرضه شده، ولی مایکروسافت با همکاری استودیوی بازی‌سازی Bluehole، قرار است به صورت انحصاری این بازی را به ایکس‌باکس وان هم بیاورد. بازی PUBG برای مدتی در انحصار ایکس‌باکس وان خواهد بود و ممکن است به پلی‌استیشن۴ هم بیاید.

اخیرا استودیوی بازی‌سازی اپیک گیمز، سازنده‌ی موتور پایه‌ی آنریل انجین ۴ (که PUBG هم روی آن ساخته شده)، بخشی شبیه به بازی PUBG به بازی فورت‌نایت خود اضافه کرده و همین موضوع باعث شده تا بازی‌کننده‌های فورت‌نایت هم به ۷ میلیون نفر برسد.

منبع: GameSpot

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه