بازی سریال Walking Dead همزمان با فصل ششم روی iOS عرضه می‌شود

۱۳ آذر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

استودیوی بازی‌سازی Next Games و شبکه‌ی تلویزیونی AMC امروز اطلاعات جدیدی از بازی The Walking Dead: No Man’s Land منتشر کردند.

بازی سریال Walking Dead ‌هم‌زمان با پخش فصل ششم این سریال روی سیستم عامل iOS عرضه خواهد شد.

این بازی که از روی سریال تلویزیونی Walking Dead ساخته شده، یک استراتژی نوبتی است. سازندگان بازی هم‌چنین می‌گویند که بازی را از ابتدا مختص صفحه‌های لمسی طراحی کرده‌اند.

WD3

بازی‌کننده‌ها باید در بازی شخصیت‌های مختلفی را با توجه به مهارت‌های‌شان انتخاب کنند. هر مرحله هم سه هدف اصلی دارد: نابود کردن زامبی‌ها، نجات دادن بازمانده‌ها و زنده ماندن. با توجه به ساختار استراتژی نوبتی بازی، بازی‌کننده‌ها باید در طول مراحل با انتخاب‌های خود بازی را پیش ببرند.

WD2

شخصیت Daryl Dixon که در سریال تلویزیونی نقش پررنگی داشته است، قرار است در طول بازی No Man’s Land بازی‌کننده‌ها را راهنمایی کند. سازندگان بازی از بازیگر اصلی این شخصیت یعنی Norman Reedus برای اجرای این نقش کمک گرفته‌اند.

در بازی هم‌چنین باید یک کمپ از بازمانده‌ها را مدیریت کرد. این مدیریت، به در دست داشتن شخصیت‌هایی قوی‌تر برای بازی کردن کمک می‌کند.

WD1

عرضه‌ی بازی The Walking Dead: No Man’s Land فقط برای سیستم عامل iOS و دستگاه‌های آی‌فون، آی‌پد و آی‌پاد تاچ در نظر گرفته شده است.

قرار است بازی هم‌زمان با پخش فصل ششم از سریال Walking Dead و در مهرماه عرضه شود.

منبع: All Games Beta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه