بازی Counter-strike: Global Offensive مود جدیدی دریافت می‌کند

۴ مهر ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
کانتر استرایک

به نظر می‌رسد که به زودی مود جدیدی برای بازی Counter-strike: Global Offensive عرضه می‌شود که شباهت زیادی به بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds دارد. بازی PUBG در چند وقت گذشته آنقدر محبوب شده که بازی‌های مختلف سعی می‌کنند که حالت‌هایی شبیه به گیم‌پلی این عنوان را پیش روی کاربران قرار دهند. از بین این بازی‌ها هم می‌توانیم به Forte night اشاره کنیم.

البته پس از منتشر شدن این شایعه گروهی از کاربران دست حقیقات مختلفی زده‌اند و متوجه شده‌اند که استودیوی والو از سال ۲۰۱۶ در حال ساخت این ماد جدید بوده است. در واقع در آن تاریخ بازی  PlayerUnknown’s Battlegrounds در حال ساخت نبود. البته باید به این موضوع هم اشاره کنیم که ایده اصلی بازی PUBG هم از دو بازی DayZ و H1Z1 برداشته شده بود.

در شایعات گفته شده که مود جدید بازی CS: GO شامل تیر و کمان، زره‌های مختلف، چتر نجات، پهپاد، عینک دید در شب، نارنجک، آمپول ادرنالین و آیتم‌های مختلف می‌شود. همچنین اتفاقات بازی هم در یک جزیره رخ می‌دهد.

اینکه آیا واقعا بازی Counter-strike: Global Offensive به مود BUBG مجهز می‌شود یا خیر هنوز مشخص نیست؛ اما قطعا اتفاق جالبی خواهد بود. در گذشته هم اطلاعات مختلفی از شرکت والو و بازی‌های آن به بیرون درز کرده بود که هیچ وقت به حقیقت تبدیل نشدند. مثلا شایعات مختلفی درباره دو بازی Half-Life 3  و Left 4 Dead 3 منتشر شده بود که صحت آن‌ها تایید نشد و خبری هم از این بازی نیست.

منبع: vg247

برای عضویت در خبرنامه و شرکت در قرعه‌کشی از اینجا ثبت‌نام کنید:

    برچسب‌ها :
    دیدگاه شما

    ۲ دیدگاه
    1. Avatar رضا

      کانتر استرایک گلوبال افنسیو یک بازی حرفه ای است که سبک ثابت و مشخصی داره و تغییرات در این حجم رو نمی پذیره ، در واقع مپ های بزرگ و سلاح های خیلی گوناگون اصلا مساعد این بازی نیست ، ذات بازی برای حرفه ای شدن در یک سبک مشخص است نه اپدیت ها و تجربه های جدید.

    2. cp.mahdi cp.mahdi

      بازیForte night چیه دیگه؟ :/
      منظورتون Fortnite عه؟

    loading...
    بازدیدهای اخیر
    بر اساس بازدیدهای اخیر شما
    تاریخچه بازدیدها
    مشاهده همه