بازی This war of Mine در راه ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بازی (این جنگ من) یک عنوان مستقل و بسیار خلاقانه به حساب می‌آمد، که بازی‌کننده‌ها را در شرایطی قرار می‌داد که تا کنون در کمتر بازی‌ای به آن پرداخته شده بود.

نسخه‌ی جدیدی از بازی این جنگ من (This War of Mine)  با بخش‌های داستانی جدید برای کنسول‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن ۴ تایید شد.

 

بازی‌کننده‌ها در این عنوان در نقش افرادی قرار می‌گرفتند که در محیطی جنگ‌زده حضور داشتند و برای زنده ماندن تلاش می‌کردند. برای زنده‌ نگه‌داشتن شخصیت‌های بازی باید کارهای زیادی انجام می‌دادید که روند بازی را بسیار چالش برانگیز کرده بودند. مدتی پیش شرکت Deep Silver که ناشر این عنوان به حساب می‌آید، اعلام کرد که نسخه‌ی جدیدی از این بازی به نام This War of Mine: The Little Ones برای کنسول‌های پلی‌استیشن ۴ و ایکس‌باکس وان در دست ساخت قرار دارد. این عنوان قرار است در تاریخ ۹ بهمن ماه عرضه شود.

thiswarofmine-1

براساس اطلاعات منتشر شده این بازی تمام DLC های عرضه شده برای نسخه رایانه‌های شخصی را شامل می‌شود و همچنین سناریوهای داستانی جدیدی به آن اضافه شده است. حقیقت‌های جنگ در این عنوان به شکل جالبی به نمایش در می‌آیند. تمرکز این نسخه روی کودکان در زمان جنگ و دوره پس از آن است. بازی‌کننده‌ها با احساس کودکان در این شرایط مواجه می‌شوند و باید از آن‌ها در شرایط مختلف محافظت کنند. در نسخه‌ی جدید باید کودکان را نجات دهید و کاری کنید که آن‌ها بتوانند یک روز دیگر هم در دنیای جنگ‌زده بازی زنده بمانند. در این بازی باید سعی کنید به کودکان یاد بدهید که بتوانند از خودشان در برابر خطرات مختلف دفاع کنند.
در ادامه می‌توانید تصویر روی جلد این بازی برای نسخه پلی‌استیشن ۴ را مشاهده کنید:

thiswarofmine-3

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه