باندل جدید ایکس‌باکس وان معرفی شد

۱ خرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت مایکروسافت مدل جدیدی از کنسول ایکس‌باکس وان با حافظه ۱ ترابایتی و کنترلر الیت را معرفی کرد. این کنسول هم اکنون برای پیش فروش در سایت‌ها و فروشگاه‌های مختلف قرار گرفته است.

به‌تازگی مایکروسافت باندل جدید کنسول ایکس‌باکس وان را با حافظه ۱ ترابایتی و کنترلرهای الیت معرفی کرد.

 

باندل جدید ایکس‌باکس وان که از تاریخ ۱۲ آبان راهی بازار می‌شود را می‌توانید با قیمت ۴۹۹ دلار خریداری کنید. باید به این موضوع اشاره کنیم که مایکروسافت قبلا کنسول ایکس‌باکس وان را با حافظه ۱ ترابایت عرضه کرده بود، اما این مدل جدید دارای تفاوت‌های مختلفی با مدل قدیمی‌تر است. این کنسول جدید با یک دسته الیت راهی بازار می‌شود. مایکروسافت کنترلرهای الیت را در E3‌ امسال معرفی کرد. این کنترلرها را می‌شود کاملا شخصی‌سازی کرد و در بازی‌های مختلف مورد استفاده قرار داد. از دیگر ویژگی‌های این کنسول می‌توان به نوع حافظه ۱ ترابایتی آن اشاره کرد. مایکروسافت برای این کنسول یک ترابایت حافظه Solid State Hybrid Drive (SSHD) قرار داده که سرعت اجرای بازی‌ها و سیستم‌عامل کنسول را بسیار بالا برده است. مایکروسافت گفته است که بازی‌ها و برنامه‌های مختلف به وسیله این حافظه ۲۰ درصد سریع‌تر اجرا می‌شوند.

Xbox-One-1T-9

درکنار معرفی این کنسول، یک کنترلر جدید هم برای ایکس‌باکس وان معرفی شده است. این کنترلر که Lunar White نام دارد، در حال حاضر در آمریکا و تنها در فروشگاه GameStop عرضه می‌شود.

XboxOne-W-1 XboxOne-W-2 XboxOne-W-3 XboxOne-W-4 XboxOne-W-5 XboxOne-W-6

باید به این موضوع اشاره کنیم که مایکروسافت در چند ماه گذشته باندل‌های مختلفی را برای کنسول ایکس‌باکس وان معرفی کرده است. تا چند روز دیگر باندل مخصوص بازی فورتزاموتور اسپورت ۶ عرضه می‌شود. همچنین در تاریخ ۵ آبان هم باندل ایکس‌باکس وان برای بازی هیلو ۵ راهی بازار خواهد شد.

منبع: VG247

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. omid.noorravan

    این دسته هارو موجود میکنین اکه اومد ؟
    دسته ریزر برای پی سی نمیارین ؟ سیبر توث
    دسته ایکس باکس وان برای پی سی
    همه اینارو میخوام

    1. امیرحسین

      الان از این ایکس باکس الیت تو بازار هست

  2. هومن

    واقعا تنوع ایکس باکس از لحاظ باندل خیلی عالیه

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه