با بازی‌های موبایل کار پیدا کنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت‌های بزرگ از طریق اپلیکیشن بازی debut به جذب استعدادهای جدید می‌پردازند.

اگر در حال حاضر کار پیدا کردن برای‌تان دشوار شده است، اما در بازی با موبایل واقعا توانمند هستید، اپلیکیشن Debut می‌تواند مشکل‌تان را حل کند. این اپلیکیشن برای دانشجویان و فارغالتحصیلان راه حل‌های شغل‌یابی تعاملی جدیدی یافته تا بازی‌های سبک «دونده» (Running) و «معمایی» (Puzzles) را جایگزین سایت‌های کاریابی کند.

در حال حاضر شرکت‌های برجسته‌ای در این اپلیکیشن حضور دارند؛ برای مثال می‌توان به شرکت‌هایی مثل «مایکروسافت» (EY ،(Microsoft و L’Oreal  اشاره کرد که از این برنامه استفاده می‌کنند.

البته فرایند استخدام، فرایندی چند مرحله‌ای است. اما یکی از کمپین‌های اخیر شرکت L’Oreal به افرادی که بالاترین امتیازها را کسب کرده باشند امکان می‌دهد از برخی مراحل استخدام عبور کنند. همچنین در این کمپین برنده‌ی نهایی بدون مصاحبه یا آزمون یک دوره‌ی کارآموزی با هزینه‌ی شرکت را به‌عنوان جایزه دریافت می‌کند.

appmo2

بازی که L’Oreal در این فرایند استفاده کرده یک عنوان در سبک دونده است. بازی‌کننده‌ها با حرکت در مسیر و پیچ و خم‌های‌اش جنبه‌های مختلف برند شرکت را کشف می‌کنند.

این مدل جدید از کاریابی به کارفرمایان امکان تماس با جوانان نسل جدید و استخدام از میان طیف گسترده‌‌تری از افراد با استعداد را می‌دهد.

«الکس بنت»، مدیر استعدادیابی شرکت L’Oreal می گوید: “امکان نزدیکی بیش‌تر به مخاطب که از طریق ساختن بازی‌های موبایل برای شرکت‌ها فراهم می‌شود، این روش را به شیوه‌ای ایده‌آل برای شناسایی، جذب، تعامل و به دست آوردن استعداد مورد نیاز بدل می‌کند. از طریق اپلیکیشن Debut کیفیت درخواست‌های شغلی که دریافت می‌کنیم افزایش پیدا کرده است».

این اپلیکیشن در ماه نوامبر سال گذشته آغاز به کار کرد و تا به‌حال بیش از ۱۲ هزار بار دانلود شده است.

منبع: T3

  کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه