با جدیدترین عضو ناوگان پلیس دبی آشنا شوید؛ مرسدس AMG GT 63 S 4Matic Plus

۸ دی ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

در سال‌های اخیر پلیس دبی با اضافه کردن برخی از سریع‌ترین و گران‌قیمت‌ترین خودروهای تولیدی حال حاضر جهان به ناوگان خود، سر و صدای زیادی برپا کرده و توجه رسانه‌ها را به خود جلب نموده است. در ناوگان پلیس این شهر متمول اکنون خودروهای کمیاب و هیجان‌انگیزی چون بوگاتی ویرون، آئودی R8، استون مارتین One 77، بنتلی بنتایگا، فراری FF و لافراری، لامبورگینی اونتادور، لایکان هایپراسپرت، مکلارن ۶۵۰S، نیسان GT-R، پورشه ۹۱۸ و پاگانی هوایرا وجود دارند. این اتومبیل‌های چند صد هزار دلاری، به یکی از جاذبه‌های گردشگری دبی تبدیل شده و این شهر را می‌توان همانند یک نمایشگاه خودروی بزرگ دانست!

خودروهای پلیس دبی

نکته بسیار جالب توجه اینکه تنها چند روز پس از معرفی تسلا سایبرتراک، پلیس دبی نسبت به ثبت سفارش آن نیز اقدام کرد تا در آینده نزدیک این پیکاپ عجیب و غریب را هم به گاراژ چند میلیون دلاری خود اضافه کند. اما در تازه‌ترین خرید، مقامات این ارگان دولتی به سراغ یکی از جذاب‌ترین محصولات مرسدس AMG رفته‌اند. این خودرو مدلی نیست جز GT 63 S 4Matic+ که جزو سریع‌ترین و قدرتمندترین سدان‌های فعلی دنیا به شمار می‌رود.

پلیس دبی

احتمالا می‌دانید که GT 63 S 4Matic+ پرچمدار خانواده مرسدس AMG GT 4-Door Coupe محسوب می‌شود. در زیر کاپوت این سدان خوش استیل همان موتور ۴ لیتری V8 و توئین توربوی معروف مرسدس AMG قرار دارد. این موتور توانایی تولید ۶۳۰ اسب بخار قدرت و ۹۰۰ نیوتن متر گشتاور را دارا بوده و نیروی تولیدی آن از طریق گیربکس ۹ سرعته دو کلاچه به سمت هر چهار چرخ هدایت می‌شود.

Dubai-Police-Mercedes-AMG-GT-63-S-4

با تکیه بر چنین پیشرانه قدرتمندی، مرسدس AMG GT 63 S 4Matic+ در عرض فقط ۳.۲ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت می‌رساند. همچنین در مسیر مستقیم این خودرو توانایی دستیابی به نهایت سرعت ۳۱۳ کیلومتر در ساعت را دارد. در توصیف عملکرد بسیار خوب AMG GT 63 S 4Matic+ همین بس که بگوییم کوپه چهار درب اشتوتگارتی‌ها رکورد تحسین‌برانگیز ۷:۲۵.۴۱ را در پیست نوربرگ‌رینگ ثبت کرده است. بد نیست بدانید این رکورد در بین تمامی اتومبیل‌های چهار درب تولید انبوه، بهترین به شمار می‌رود.

پلیس دبی

شایان ذکر است به غیر از AMG GT 63 S 4Matic+، چند مدل دیگر از مرسدس در ناوگان پلیس دبی حضور دارند که از مهم‌ترین آنها باید به AMG G63، SL63، SLS AMG و AMG GT R اشاره کرد. این را هم اضافه کنیم ب‌ام‌و M6 گرن کوپه و پورشه پانامرا توربو S دیگر سدان‌های آتشین آلمانی هستند که افسران پلیس دبی از آنها برای گشت‌زنی یا تعقیب و گریز مجرمین استفاده می‌کنند.

منبع: carbuzz

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه