با دوربین جدید و ارزان‌قیمت فوجی آشنا شوید

۳ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر به دنبال یک دوربین بی‌آینه از نظر قیمتی به صرفه هستید، گزینه‌های متفاوتی پیش روی شما است. دوربین  X-A1 فوجی‌فیلم که سال ۲۰۱۳ به بازار آمد یکی از این نمونه‌ها است و دوربین جدیدتر X-A3 یکی از نمونه‌هایی است که اخیرا می‌توانند به یک گزینه مناسب خرید بدل شوند. البته این را هم اضافه کنیم که مدل X-A1 را می‌شود با مقداری تخفیف از برخی خرده‌فروشی‌ها خرید.

حال شایعاتی درباره یک مدل جدید از دوربین‌های بی‌آینه فوجی‌فیلم سرزبان‌ها افتاده. دوربین X-A10 که حسگر ۱۶ مگاپیکسلی دارد، یک LCD معمولی که لمسی هم نیست و احتمالا در ماه نوامبر عرضه می‌شود. حدس زده می‌شود که قیمت این دوربین از مدل X-A3 ارزان‌تر باشد. مدل X-A3 در حال حاضر در وبسایت آمازون با قیمت ۶۰۰ دلار به فروش می‌رسد. بنابراین اگر اخبار منتشر شده واقعا حقیقت داشته باشند باید برای دوربین جدید X-A10 قیمتی کمتر را در نظر بگیریم.

به هر حال چیز بیشتری از این دوربین نمی‌دانیم. صرفا به لطف برخی خبرگزاری‌ها آگاه شده‌ایم که همچین دوربینی در کار است و ثبت شده. به هر حال تا آغاز ماه نوامبر بیش از یک هفته زمان باقی مانده پس به زودی باید منتظر اطلاعات بیشتری درباره این دوربین جدید فوجی‌فیلم باشیم.

‌‌

منبع: Ubergizmo

 

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar نادر

    الان قیمت ۶۰۰ دلار ارزان هست 😐 ؟

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه