با هیتمن واقعی بازی کنید!

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

یک شرکت انگلیسی، بازی ویدیویی «هیتمن» (Hitman) را با استفاده از یک پلتفرم چت آنلاین در واقعیت بازسازی کرده است.

سال گذشته خبرهایی از یک شرکت انگلیسی به نام Realm Pictures منتشر شد که با استفاده از پلتفرم Chatroulette یک اکشن اول‌شخص را در عالم واقعیت بازسازی کرده بود. اگر تا به حال نام چت رولت را نشنیده‌‌اید بد نیست بدانید از یک وبسایت چت آنلاین حرف می‌زنیم که امکان گفتگوی افراد ناشناس را به‌شکل تصادفی فراهم می‌کند. شرکت Realm Pictures شرایطی فراهم کرده بود تا کاربران چت رولت با اتصال به این پلتفرم با صفحه‌ی نمایش یک اکشن اول‌شخص مواجه شوند و سپس از آن‌ها خواسته می‌شد به شخصی که می‌بینند دستور دهند چه حرکاتی انجام دهد. به این ترتیب کاربران با نوعی بازی روبرو می‌شدند که بازیگران‌اش آدم‌های واقعی‌ بودند و تمام اتفاقات بازی در زندگی واقعی جریان داشت.

اما این گروه این بار با بازآفرینی بازی هیتمن بازگشته و خبرساز شده‌ است. بر اساس گفته‌های سازندگان “درست زمانی که نسخه‌ی چت رولت اکشن اول‌شخص واقعی را منتشر کردیم، یک استودیوی بازی‌سازی با ما تماس گرفت و درباره‌ی امکان ساخت یک نسخه‌ی واقعی از بازی‌شان پرسید.”

 hitman-2

نتیجه‌ی نهایی این بار هم بسیار شبیه ساخته‌ی پیشین این شرکت است؛ با این تفاوت که این محصول جدید بر پایه‌ی حق امتیاز بازی هیتمن ساخته شده است.

در مجموع باید پذیرفت که کار این گروه این بار هم خارق‌العاده از آب درآمده است. حرکات افقی دوربین و حرکت دوربین همراه با شخصیت کاملا مشابه شیوه‌ی اجرا شدن بازی است. استفاده از نورپردازی هم به‌شدت احساس انجام یک بازی ویدیویی را ایجاد می کند. شرکت Realm Pictures حتی از «دیوید بیتسون»، صداپیشه‌ی معروف شخصیت هیتمن هم در این محصول جدید استفاده کرده است.

گرچه در این‌جا با یک بازی ویدیویی واقعی طرف نیستیم، اما شرکت سازنده با برنامه‌ریزی‌ای دقیق مجموعه‌ای از امکانات و سناریوهای مختلف را برای اجرا ایجاد کرده است. در ادامه می‌توانید ویدیوی بخشی از انجام این شبه بازی را مشاهده کنید:

منبع: Ubergizmo

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه