با پیراهن‌های تکنولوژیک فوتبال را عمیق‌تر حس کنید

۳۱ تیر ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

اگر هوادار ورزش فوتبال هستید و از آن دسته از هواداران فوتبال هم هستید که به خریدن پیراهن‌های ورزشی تیم‌های محبوب‌شان علاقه‌مندند شاید این خبر به نظرتان جالب برسد.

برای کسانی که علاقه‌مندند خوشحالی و غم بازیکنان تیم‌های مختلف را عمیق‌تر درک کنند و در حس و حال آنها جدی‌تر درگیر شوند، پیراهن‌های تکنولوژیک جدیدی ساخته شده است. شرکت Wearable Experiments در آستانه برگزاری جام ملت‌های اروپای ۲۰۱۶ در فرانسه از یک نسخه بین المللی از Football Fan Shirt رونمایی کرده است. این لباس که بیشتر به یک گجت پوشیدنی شباهت دارد با واسطه‌های لامسه‌ای خود لرزش‌هایی را به بدن کاربری که آن را پوشیده است منتقل می‌کند. براساس تنظیمات، این پیراهن وقتی تیم محبوب‌تان بازی مهمی دارد به بدن‌تان لرزش می‌دهد. با این پیراهن می‌توانید گل زدن تیم‌تان را با شدت بیشتری حس ‌کنید. در کل می‌توانید هر چیزی را که دوست دارید از طریق این پیراهن حس کنید، برنامه ریزی کنید؛ حتی کارت قرمز گرفتن بازیکن تیم محبوب‌تان را.

هنوز حرفی از اینکه این پیراهن کی قابل خرید و سفارش خواهد بود به میان نیامده. این نکته را هم نمی‌دانیم که در صورت بوجود آمدن امکان خرید پیراهن، این محصول با چه قیمتی به فروش خواهد رسید. با این حال باید گفت این پیراهن از آن دست پیراهن‌هایی نیست که همیشه به تن داشته باشید و صرفا می‌توان از آن در موقعیت‌های بخصوص استفاده کرد. احتمالا خیلی خوش‌تان نیاید وقتی کنار دیگران نشسته‌اید برای‌شان توضیح بدهید چرا پیراهن‌تان هر چندوقت یک‌بار در حال لرزاندن بدن‌تان است.

‌‌

منبع: Engadget

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه