[ویدیو] با کفش جدید نایکی بیشتر آشنا شوید؛ محصولی با بندهای هوشمند

۲۴ مهر ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

چند وقتی می‌شود که شرکت نایکی روی یک کفش عجیب کار می‌کند. کفشی که تا قبل از این مانند آن را در فیلم Back to the Future II دیده بودیم. این کفش جدید نایکی با نام HyperAdapt 1.0 شناخته می‌شود و از ویژگی‌های آن می‌توان به سیستم هوشمند برای بستن بندها اشاره کرد.  این کفش از مدتی دیگر به شکلی محدود راهی بازار می‌شود که البته قیمت بالایی هم برای آن در نظر گرفته شده است.

محصول جدید نایکی به یک سنسور تشخیص فشار مجهز شده که باعث می‌شود بندها به اندازه‌ی مناسب سفت شوند. کاربر زمانی که کفش را می‌پوشد این سنسورها بند کفش را تا جایی که کاربر ناراحت نشود، سفت می‌کنند. چراغ LED هم روی کفش دیده می‌شود که میزان شارژ باتری را نشان می‌دهد. زمان شارژ کردن باتری این محصول هم نزدیک به ۳ ساعت خواهد بود و با شارژ کردن آن می‌توانید تا دو هفته از این کفش استفاده کنید.

این کفش هوشمند نایکی در نوع خودش بسیار جالب به نظر می‌رسد و شاید خیلی‌ها دوست داشته باشند آن‌را بخرند؛ اما همان‌طور که گفتیم قیمت بالایی دارد و خیلی محدود راهی بازار می‌شود. پس بد نیست که ویدیوی زیر را با زیرنویس فارسی مشاهده کنید. در این ویدیو با کفش‌ جدید نایکی بیشتر آشنا می‌شوید.

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه