با این گوشی ارزان قیمت سامسونگ بیشتر آشنا شوید

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت سامسونگ مدلی از گوشی‌هایش را با یک نام تجاری جدید معرفی کرده است؛ مدل گلکسی گرند پرایم پلاس (+Galaxy Grand Prime) یا گلکسی J2 پرایم (در واقع نام این مدل براساس بازاری که در آن‌ها عرضه می‌شود یکی از این دو خواهد بود). این مدل با شماره مدل SM-G532 شناخته می‌شود.

البته درباره این مدل جدید پیشتر شایعات زیادی شنیده بودیم و حال بلاخره می‌توانیم با رونمایی کامل آن نگاه جدی‌تری بهش بیندازیم.

گلکسی J2 پرایم بسیار شبیه به گلکسی گرند پرایم است که در سال ۲۰۱۴ به بازار آمد. این مدل یک تراشه مدیاتک چهارهسته‌ای  MT6737T، نمایشگر ۵ اینچی IPS با رزولوشن ۵۴۰ در ۹۶۰ پیکسل، یک دوربین پشتی ۸ مگاپیکسلی با فلش LED، باتری ۲۶۰۰ میلی‌آمپرساعتی، ۱.۵ گیگابایت RAM و ۸ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا. گرچه بعضی مدل‌ها ممکن است ۲ گیگ RAM و حافظه‌های ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی داشته باشند.

این مدل مجهز به اندروید ۶.۱ مارشمالو است و نمی‌دانیم در آینده با اندروید نوقا بروزرسانی می‌شود یا نه.

فعلا این گوشی فقط در روسیه عرضه شده و ۱۴۰ دلار هم قیمت دارد. البته اصولا قیمت گوشی‌ها در روسیه گران‌تر است و حدس می‌زنیم در ایالات متحده کمی بیش از ۱۰۰ دلار باشد. نهایتا این را هم اضافه کنیم که گلکسی J2 Prime سه رنگ مشکی، طلایی و صورتی خواهد داشت.

منبع: PhoneArena

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. حمیده

    یعنی قسمت انفجاری را حذف کرده، قیمتش اومده پایین….

  2. سجاد

    حالا که اینطوره با این گوشی شیائومی بیشتر آشنابشید
    Redmi 3S
    یک تراشه اسنپ دراگون ۸ هسته‌ای ۴۱۰، نمایشگر ۵ اینچی IPS با رزولوشن ۷۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسل، یک دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسلی با فلش LED، باتری ۴۱۰۰ میلی‌آمپرساعتی، ۲ گیگابایت RAM و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا. گرچه مدل دیگه اش ۳ گیگ RAM و حافظه‌ای ۳۲ گیگابایتی داره.
    ضمنا دارای یک حسگر اثر انگشت بسیار دقیق و سریع که شما رو هر بار از واردکردن رمز یا الگو بی نیاز می کنه ، بدنه کاملا فلزی و سیستم عامل اندروید مارشمالو با رابط کاربری بی نظیر miui 8 . .. با قیمت فقط ۱۴۰ دلار و مدل ۳ ،۳۲ اش با قیمت ۱۸۰ دلار

  3. امیر خلجی مهر

    گوشی‌های گرون قیمت سامسونگ چی بودن که آدم توقعی از گوشی ارزون قیمت این شرکت داشته باشه.

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه