هایلایت؛ برزیل هم به جمع ناکام‌های هفته اول جام جهانی اضافه شد

۲۸ مهر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
برزیل در جام جهانی 2018

نیمار و همبازیانش در نخستین بازی خود در جام جهانی ۲۰۱۸ مقابل سوئیس سرسخت متوقف شدند.  تیم های برزیل و سوئیس در دومین بازی گروه پنجم رقابت های جام جهانی از ساعت ۲۲:۳۰ به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی در نهایت با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید تا یکی دیگر از تیم های مدعی هم از کسب پیروزی در بازی دور نخست مرحله گروهی باز بماند. برزیل بازی را بهتر شروع کرد اما خیلی زود بازی متعادل شد تا اینکه فیلیپه کوتینیو با یک شوت تماشایی از پشت محوطه جریمه  در دقیقه ۲۰ موفق شد دروازه سوئیس را باز کند. بازی در ادامه با برتری نسبی برزیل و مالیکت توپ این تیم دنبال شد اما شاگردان تیته در خلق موقعیت توفیق چندانی نداشتند تا اینکه نیمه نخست با همان یک گل به پایان برسد.

هنوز ۵ دقیقه از آغاز نیمه دوم نگذشته بود که تیم سوئیس با ضربه سر استیون زوبر روی کرنر ارسالی توانست به گل تساوی دست یابد. بازیکنان برزیل اعتقاد به خطای این بازیکن روی میراندا داشتند اما داور در نهایت گل را سالم اعلام کرد. برزیل در ادامه تلاش زیادی برای زدن گل پیروزی بخش کرد اما پاس های بی دقت بازیکنان در کنار نمایش ضعیف نیمار باعث شد این تیم به نتیجه نرسد. میراندا در دقایق پایانی بازی روی کرنر ارسالی می توانست گل دوم را بزند اما ضربه اش با اختلافی اندک به بیرون رفت تا این بازی در نهایت با نتیجه تساوی به پایان برسد و بدین ترتیب وضعیت گروه پنجم پس از نتایج بازی های دور اول پیچیده شود.

برزیل با این نتیجه یک امتیازی شد تا پایین تر از سوئیس در رده سوم گروه قرار بگیرد. تیم صربستان با ۳ امتیاز در صدر جای گرفت و کاستاریکا هم قعرنشین شد. سلسائو در بازی بعدی خود باید به مصاف کاستاریکا برود و سپس در دور پایانی با صربستان بازی خواهد کرد.

بخش‌های مهم بازی برزیل-سوییس، کاستاریکا-صربستان و البته بازی عجیب آلمان-مکزیک را ببینید:

 

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه