برنامه‌های متفاوت را در سایت جدید گوگل پیدا کنید

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که وقتی برای دانلود یک یا چند برنامه‌ی جدید و متنوع به سراغ پلی استور گوگل می‌‌روید با آماجی از برنامه‌ها یا بازی‌هایی رو‌به‌رو می‌شوید که کاملا تکراری بوده و کپی‌کاری‌هایی از برنامه‌ها یا بازی‌های موفق قبلی مثل Flappy Bird هستند. این برنامه‌های کپی‌شده معمولا به کیفیت یا خاصیت برنامه‌ی اصلی نیستند و صرفا برای اهداف مالی ساخته شده‌اند و هیچ اثری از ابتکار یک توسعه‌دهنده و هنرمند خلاق در آنها دیده نمی‌شود.

تیم اندروید گوگل یک وب‌سایت جدید راه‌اندازی کرده تا برنامه‌های منحصربه‌فرد توسعه‌دهندگان خلاق از طریق آن به نمایش گذاشته و شناخته شود.

اما عده‌ای از توسعه‌دهندگان هم هستند که انتظار بیشتری از خود دارند و به دنبال توسعه‌ی یک برنامه‌ی مبتکرانه و با کیفیت هستند. اما چگونه‌ می‌توان از میان اقیانوسی از برنامه‌ها و بازی‌ها، عنوان‌های متفاوت را تشخیص داد. گوگل دقیقا به همین منظور وب‌سایتی را راه‌اندازی کرده است. تیم اندروید یک وب‌سایتی  را معرفی کرده تا خلاقانه‌ترین برنامه‌های این پلت‌فرم را متمایز کند. این وب‌سایت Android Experiment نام دارد.

share

وب‌سایت Android Experiment در قالب نوعی از گالری طراحی شده که در آن پروژه‌هایی به نمایش گذاشته شده است. تیم اندروید امیدوار است که این پروژه‌ها توسعه‌دهندگان را مشتاق سازند که بستر فکری‌شان را گسترش دهند و فراتر از محدودیت‌ها بیاندیشند. در حال حاضر، تنها تعداد ۲۰ پروژه‌ی برنامه به نمایش گذاشته شده که از برنامه‌های آزمایشی مربوط به دوربین تا برنامه‌های اندورید پوشیدنی را شامل می‌شود. هیچ فکر و ایده‌ای در اینجا ناگفته نمی‌ماند. برای این که پروژه‌های ارسال شده را ببینید می‌توانید به وب‌سایت Android Experiment سر بزنید.

منبع: Phandroid

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۹ دیدگاه
  1. کامپیوتر

    خوب بود

  2. دانیال

    but this service is not available in our country,unfortunately
    🙁

  3. دوربین مداربسته

    ممنون از سایت خیلی خوبتون.اطلاعاتتون بروزه

  4. 2nyaComputer

    ممنون از دیجی کالا بابت مطالب بروز و کاربردیش

  5. میز ناهار خوری

    خیلی جالب بود
    کارت عالی دیجی کالا

  6. خرید و فروش خودرو

    سلام اول تبریک میگم به سایت دیجی کالا برای راه اندازی دیجی مگ
    این اپلیکیشن هم عالی بود ممنون از زحمات شما و سایت خوبتون

  7. تعمیر صندلی اداری

    واقعا متحیر کننده است

  8. تعمیر صندلی

    فوق العاده عالی بود

  9. طراحی سایت

    جالب بود ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه