چه کسی برنده رقابت تولید پنل اولد آیفون خواهد بود؟

۲۳ دی ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
پنل اولد

بخش تولیدکننده نمایشگر در شرکت سامسونگ در سال ۲۰۱۷ تنها تولیدکننده پنل‌های اولد شرکت اپل بود. اما شواهد متعددی حاکی از این موضوع است که امسال شاهد تغییر این رویه خواهیم بود. در واقع مشخص شده که شرکت LG Display در تولید آیفون سال ۲۰۱۸ سهم خواهد داشت. در عین حال تعدادی از تولیدکننده‌های دیگر هم تلاش می‌کنند بتوانند از طریق تامین نمایشگر برای آیفون درآمد خود را افزایش دهند.

براساس اطلاعاتی که روزنامه DigiTimes منتشر کرده شرکت Japan Display و شارپ در زمینه تولید نمایشگر آیفون در حال رقابت با سامسونگ و ال‌جی هستند. شارپ که تحت مالکیت شرکت فاکس‌کان است احتمالا تولید این پنل‌ها را حتی زودتر از شرکت Japan Display آغاز خواهد کرد.

در این گزارش به این نکته هم اشاره شده که تولید نمایشگرهای اولد توسط مجموعه‌ای از تولیدکننده‌های آسیایی باعث می‌شود امسال شاهد عرضه بیش از حد این پنل‌ها باشیم. به این شکل می‌توان انتظار داشت که با بالاتر رفتن عرضه نسبت به تقاضا کاهش قیمت این پنل‌ها هم اتفاق بیفتد. این خبر برای شرکتی مثل اپل واقعا خوشحال کننده است چون تحلیل‌ها نشان می‌دهند پنل اولد به کار رفته در آیفون X گران‌قیمت‌ترین بخش این گوشی به حساب می‌آید.

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه