لقب اولین قهرمانی لیگ Overwatch به تیم لاندن اسپیت‌فایر رسید

۱۳ آبان ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
فینال لیگ اورواچ

اولین سری مسابقات لیگ اورواچ (Overwatch) پریروز به کار خود پایان داد و در مسابقات فینال، که در دو دور انجام شدند، تیم «لاندن اسپیت‌فایر» (London Spitfire) توانست با شکست تیم «فیلادلفیا فیوژن» (Philadelphia Fusion) به عنوان اولین قهرمان لیگ اورواچ انتخاب شود.

تیم اسپیت‌فایر توانست در دو ست پشت سر هم فیوژن را شکست دهد؛ طوری که دیگر نیازی به ست سوم که برای روز شنبه برنامه ریزی شده بود، نبود. تیم لندن در بازی اول خود که جمعه شب در نیویورک انجام شد، با نتیجه‌ی ۳ به ۱ تیم فیلادلفیا را شکست داد. در کنفرانس خبری پس از بازی، می‌توانستیم وضعیت نابه‌سامان بازیکنان تیم فیلادلفیا را ببینیم؛ طوری که بازیکنان تمام فیلادلفیا فیوژن کاملا شکست خورده به نظر می‌رسیدند. از طرف دیگر، تیم اسپیت‌فایر خونسرد و با اعتماد به نفس بالایی برخورد می‌کردند.

در بازی دوم که روز شنبه برگزار شد، تیم لاندن اسپیت‌فایر توانست با نتیجه‌ی ۳ به ۰ تیم فیلادلفیا فیوژن را شکست دهد. تیم فیلادلفیا بازی بسیار خوبی از خود نشان داد، ولی نهایتا نتوانست در مقابل اسپیت‌فایر دوام بیاورد.

فینال لیگ اورواچ

«جون یونگ پارک» که به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد، اولین جام لیگ اورواچ را به همراه تیم اسپیت‌فای دست می‌گیرد.

لاندن اسپیت‌فایر نه تنها جایزه‌ای یک میلیون دلاری را نصیب خود کرد، بلکه اسم این تیم به عنوان اولین قهرمان لیگ اورواچ در تاریخ ثبت می‌شود. در کنار جایزه‌ای یک میلیون دلاری که بین اعضای شش نفره‌ی تیم و اسپانسر آن‌ها تقسیم خواهد شد، اسپیت‌فایر هم‌چنین جام زیبایی را به خانه برد که از روی کلاه‌خود شخصیت راینهارت طراحی شده بود.

محل برگزاری فینال لیگ اورواچ که در نیویورک بود، پر بود از طرفداران تیم فیلادلفیا؛ طوری که بیشتر تماشاچیان حاضر، تیم فیلادلفیا را تشویق می‌کردند و به هنگام معرفی تیم اسپیت‌فایر، سر و صدا به راه می‌انداختند. با این اوصاف، واضح است که این افراد بیش از هر چیز طرفدار اورواچ بودند تا تیم‌های خاص. زمانی که کارگردان اورواچ یعنی جف کاپلن روی سن آمد، تشویقی و بازخوردی را تجربه کرد که هیچ‌کدام از تیم‌ها به خود ندیده بودند.

فینال لیگ اورواچ

برای روز دوم مسابقات فینال لیگ اورواچ، بلیزارد یک اجرای موسیقی هم در نظر گرفته بود. «دی‌جی خالد» (DJ Khaled) روی سن آمد و به تنهای برای مدتی طولانی، قطعات خود را اجرا کند. طرفداران و تماشاچیان حاضر در مراسم، چندان از این اجرا راضی نبودند. دی‌جی خالد تلاش زیادی کرد تا افراد حاضر را با موسیقی‌های خود همراه کند، ولی تماشاچیان ساکت در سر جای خود نشسته بودند و خبری هم از همخوانی نبود.

فینال لیگ اورواچ

احتمالا فصل دوم لیگ اورواچ که برای سال آینده برنامه ریزی شده است، تفاوت‌های زیادی با فصل اول خواهد داشت. بلیزارد برنامه دارد تا فصل دوم را بسیار بزرگتر برگزار کند. تیم‌های جدیدی از اروپا و آسیا قرار است وارد لیگ شوند و می‌توانیم انتظار دیدن بازیکنان جدیدی را داشته باشیم.

اگر تا به حال مسابقات لیگ اورواچ را ندیده‌اید، پیشنهاد می‌کنیم نیم نگاهی به مسابقه‌ی فینال بیاندازید تا کم و بیش با این سری تورنمنت‌ها و هیجان بسیار بالای تماشای آن‌ها آشنا شوید؛ مخصوصا که بازی هر دو تیم، مخصوصا تیم لندن، بسیار زیبا بود.

منبع: Polygon

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه