بزودی منتظر ساعت ورزشی جدید سامسونگ باشید

۱۲ مهر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

نمایشگاه ایفا شهریورماه امسال برگزار می‌شود و سامسونگ هم در این نمایشگاه حضور خواهد داشت.

طبق حدس و گمان‌ها احتمالا در این نمایشگاه شاهد معرفی یک ساعت ورزشی جدید خواهیم بود. طبق اطلاعاتی که در اختیار داریم این ساعت هوشمند تقریبا آماده معرفی است  و در حال حاضر اخباری درباره بررسی این ساعت در کمیسیون ارتباطات فدرال ایالات متحده آمریکا منتشر شده است.

سال گذشته هم سامسونگ از نمایشگاه ایفا به عنوان محلی برای معرفی نسل جدید ساعت‌های هوشمند Gear استفاده کرد بنابراین چندان حدس بی‌ربطی نیست که گمان کنیم امسال هم شاهد معرفی نوعی ساعت ورزشی جدید در این نمایشگاه خواهیم بود.

تنها چیزهایی که در حال حاضر می‌دانیم این است که Gear Sport از بلوتوث و Wi-Fi پشتیبانی می‌کند و احتمالا از طریق سیستم عامل Tizen کار خواهد کرد. هنوز مشخص نیست شکل این محصول بیشتر شبیه به یک ساعت هوشمند است یا شبیه به یک مچ‌بند ورزشی.

معرفی یک ساعت هوشمند مخصوص ورزش برای شرکت سامسونگ اقدامی بسیار عقلانی به نظر می‌رسد. اپل هم اخیرا تلاش کرده تمرکز خود را بیشتر روی جنبه‌های مربوط به ورزش و تناسب اندام اپل واچ بگذارد در حالی که سامسونگ در ساعت‌های Gear Watch بیشتر به ظاهری مدرن و مد روز توجه کرده و همین موضوع دلیل خوبی است که سعی کند با معرفی مدلی جدید به رقابت با اپل بپردازد و خلا بوجود آمده را جبران کند.

برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر درباره این ساعت جدید شرکت سامسونگ باید منتظر شروع نمایشگاه ایفا باقی بمانیم.

منبع: The Verge


برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه