بسته‌ی Vanquish و Bayonetta احتمالا به زودی برای PS4 و Xbox One عرضه می‌شود

۲۲ تیر ۱۴۰۱ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

بهترین بازی‌های اکشن چند سال اخیر، یعنی «بایونتا» (Bayonetta) و «ونکوییش» (Vanquish)، به تازگی روی کامپیوتر با کیفیت گرافیکی و وضوح تصویر بالاتر عرضه شده‌اند. به نظر می‌رسد که قرار است این دو بازی روی کنسول‌های نسل فعلی یعنی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان هم عرضه شوند.

عرضه‌ی این دو بازی روی کامپیوتر آن هم با تنظیمات گرافیکی بیشتر، پورت آن‌ها را روی کنسول‌های نسل فعلی بسیار راحت کرده است.

بسته‌ی «بایونتا و ونکوییش» روی چند فروشگاه مختلف اروپایی قرار داده شده است. اگر فقط یکی دو فروشگاه کوچک و بی نام و نشان بودند، زیاد این موضوع را جدی نمی‌گرفتیم، ولی چند فروشگاه آنلاین در چک، انگلستان و اسلواکی یک بسته به اسم Bayonetta and Vanquish Pack را برای دو کنسول پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان در بخش محصولات خود قرار داده‌اند.

تفاوت فروشگاه‌ها، تاریخ عرضه‌ی نوشته شده برای این بازی است. فروشگاه Alza در چک زمان عرضه‌ی بازی را آبان ماه اعلام کرده، در حالی که فروشگاه EsteLacnejsie نوشته است که بازی در مهر ماه عرضه می‌شود. یک عکس روی جلد هم برای بازی قرار داده شده است که می‌توانیم با اطمینان بگوییم که نهایی نیست.

کم و بیش می‌توانیم عرضه‌ی این پک بایونتا و ونکوییش را برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان تایید کنیم؛ چون عرضه‌ی این دو بازی روی کامپیوتر آن هم با تنظیمات گرافیکی بیشتر، پورت آن‌ها را روی کنسول‌های نسل فعلی بسیار راحت می‌کند.

بایونتا یک اکشن سوم شخص است و «هیدکی کامیا» (Hideki Kamiya) یعنی خالق مجموعه بازی‌های «دویل می کرای» (Devil May Cry) این بازی را ساخته است. بایونتا معمولا به عنوان بهترین بازی سبک خودش شناخته می‌شود. از طرف دیگر، بازی ونکوییش هم ساخته‌ی «شینجی میکامی» (Shinji Mikami) است؛ کسی که بیشتر به خاطر رزیدنت اویل او را می‌شناسیم. از ونکوییش هم اغلب به عنوان یکی از بهترین تیراندازی‌های سوم شخص تاریخ یاد می‌شود.

یکی دو ماه پیش حتی شنیدیم که ممکن است بایونتا ۱ و بایونتا ۲ روی کنسول نینتندو سوییچ منتشر شود.

مطمئنا باید همین روزها منتظر انتشار خبر رسمی از سوی سگا باشیم.

منبع: DualShockers

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه