پرچم‌دار جدید اوپو با اسنپ‌دراگون ۸۵۵ در بنچمارک AnTuTu رویت شد

۱۷ اسفند ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
اوپو

اوپو در نمایشگاه MWC مدل اولیه یک پرچم‌دار مجهز به تکنولوژی زوم ۱۰ برابری را نمایش داد. چند روز قبل مشخص شد که این گوشی یک ماه دیگر معرفی می‌شود و از باتری ۴۰۶۵ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد و در ضمن مبتنی بر اسنپ‌دراگون ۸۵۵ است. حالا یک گوشی مجهز به این تراشه در بنچمارک AnTuTu با شماره مدل OP46C3 رویت شده و طبق شواهد این همان جانشین اوپو Find X خواهد بود. البته باید خاطرنشان کنیم که این شرکت، عنوان تجاری Find Z را هم ثبت کرده و به همین خاطر احتمالا همین عنوان، نام نهایی این گوشی خواهد بود.

در این بنچمارک، گوشی مذکور از اندروید پای بهره می‌برد و دارای ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و نمایشگری با رزولوشن ۲۳۴۰ در ۱۰۸۰ است و موفق به اخذ امتیاز ۳۶۵۲۴۶ شده؛ این یعنی بعد از شیائومی می ۹ که در جدیدترین رده‌بندی در مقام اول قرار گرفته، رتبه‌ی دوم را از آن خود کرده است. در همین زمینه می‌توانیم به لنوو Z5 پرو GT هم اشاره کنیم که در رتبه‌ی بعد از این گوشی اوپو قرار دارد.

از لحاظ تعداد دوربین‌ها، AnTuTu گزارش داده که این دوربین مجهز به دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی و دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی است که البته کمی عجیب محسوب می‌شود زیرا جدیدترین پرچم‌دار اوپو باید مجهز به دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی باشد. البته شاید در این بنچمارک اندازه پیش‌فرض عکس‌های ثبت شده در نظر گرفته شده که با توجه به تکنیک ترکیب پیکسل‌ها، عکس‌های ۱۲ مگاپیکسلی ثبت می‌شود.

منبع: GSM Arena

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه