لپ‌تاپ‌های ریزر را در CES 2017 دزدیدند

۲۲ دی ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت ریزر امسال با خودش لپ‌تاپ بازی جدید و بسیار جالبی را به نمایشگاه CES 2017 آورده بود؛ لپ‌تاپ Project Valerie این شرکت، سه صفحه نمایش ۴K را روی خودش جای داده بود. این لپ‌تاپ که ریزر هنوز آن را تمام و کمال نساخته است، در حد یک نمونه‌ی اولیه بود. طبق خبری که ریزر منتشر کرده است، دو عدد از این لپ‌تاپ از غرفه‌ی این شرکت در نمایشگاه CES 2017 دزدیده شده‌اند.

ریزر برای ارایه‌ی اطلاعات درباره‌ی لپ‌تاپ‌های دزدیده شده، ۲۵ هزار دلار جایزه می‌دهد.

«مین‌لیانگ تان»، مدیرعامل شرکت ریزر، در پستی روی فیس‌بوک خود در این باره گفته است: “ما با دزدی، یا در این موضوع، جاسوسی، برخوردی جدی می‌کنیم. این اتفاق تقلب است و ما با تقلب میانه‌ی خوبی ندارد. جریمه‌ی چنین جرم‌هایی سنگین است و کسی که این کار را کرده، به هیچ وجه باهوش نبوده است.”

ProjectValerie

مدیرعامل شرکت ریزر می‌گوید که مشغول همکاری با مسوولان قانونی و برگزارکنندگان CES هستند. یکی از سخنگویان شرکت ریزر گفته است که به کسانی که بتوانند اطلاعاتی را برای پیدا کردن لپ‌تاپ‌های دزیده شده‌ی ریزر ارایه دهند، ۲۵ هزار دلار پرداخت می‌کنند.

«الی فراید»، مدیر ارتباطات بین‌الملل سازمان Consumer Technology Association است. این سازمان نمایشگاه CES را برگزار می‌کند. الی فراید گفته است که دزدی لپ‌تاپ‌های ریزر، پس از ساعت‌های اصلی نمایشگاه اتفاق افتاده است: “امنیت شرکت‌هایی که در نمایشگاه شرکنت کرده‌اند و بازدیدکنندگان و هم‌چنین محصولات آن‌ها، بالاترین اولویت ما است. ما با قانون و ریزر برای بررسی این اتفاق همکاری خواهیم کرد.”

منبع: The Verge

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه