به‌روزرسان نوت ۴ با نیم‌دوجین تغییر مثبت عرضه شد

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

کسانی که در اروپا از گلکسی نوت ۴ استفاده می‌کنند، می‌توانند نسخه‌ی به‌روزرسانی جدیدی را که برای firmware گوشی‌شان ارایه شده، دریافت کنند. البته شرط این کار این است که تراشه‌ی گوشی‌‌شان اسنپ‌دراگون باشد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید این گوشی در دو مدل به بازار عرضه شده بود که یکی با تراشه‌ی اسنپ‌دراگون کار می‌کرد و دیگری مجهز به تراشه‌ی اگزینوس بود.

نسخه‌ی به‌روزرسانی firmware گلکسی نوت ۴ باعث بهینه‌سازی مصرف باتری، کارایی بهتر حافظه و رفع باگ‌ها می‌شود.

همین دو سه هفته‌ی پیش بود که نسخه‌ی ۶.۰.۱ مارشمالو برای سامسونگ گلکسی نوت ۴ ارایه شد. به‌این ترتیب اگر برای دستگاه‌تان نسخه‌ی ۶.۰۱ اندروید را دریافت کرده‌اید، احتمالا به‌زودی نسخه‌ی به‌روزرسانی firmware هم برای شما ارایه می‌شود اما اگر هنوز نسخه‌ی جدید اندروید برای شما ارایه نشده، باید کمی بیش‌تر منتظر بمانید.

نسخه‌ی به‌روزرسانی firmware موجب چنین تغییراتی در نوت۴ می‌شود:

  • بهینه‌سازی مصرف باتری
  • کارایی بهتر و مدیریت دقیق‌تر حافظه
  • رفع باگ‌ها

حجم این نسخه‌ی به‌روزرسانی حدود ۳۴۰ مگابایت است و کاربران نوت ۴ در مناطقی مثل ایتالیا، یونان، آلمان، فرانسه و… می‌توانند آن را دریافت کنند. هنوز اطلاعاتی از این‌که در بقیه‌ی مناطق از جمله ایران چه زمانی قادر به دریافت این نسخه خواهیم بود، نداریم اما به احتمال زیاد به‌روزرسانی‌ جدید به‌زودی در دسترس سایر مناطق به‌جز اروپا هم قرار می‌گیرد.

همچنین هنوز مشخص نیست که سامسونگ کِی چنین به‌روزرسانی‌ای را برای دستگاه‌های گلکسی نوت ۴ با تراشه‌ی اگزینوس ارایه می‌دهد؟ اما پاسخ این سوال هم احتمالا «به همین زودی» باشد.

منبع: GSM Arena

کانال تلگرام دیجی کالا مگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. فاطمه مختاری

    صفحه گوشیم در اثر ضربه ترک خورده اما عملکرد گوشی همانند قبل وخللی در کارایی گوشی ایجاد نشده آیا میتوان فقط صفحه شیشه ای روی گوشی را عوض کرد؟! وتاچ و ال سی را تعویض نکرد؟!

  2. میلاد

    سلام،من نوت ۴ سری H رو دارم،که پردازندش اگزینوس ،دیشب گوشیم به اندروید ۶.۰.۱ آپدیت شد به صورت اتوماتیک.حجمش هم حدود ۱.۵ گیگ بود

  3. سعید

    با عرض سلام و خسته نباشید خدمت دوستان.
    من نوت۴ c دارم و آپدیت اندرویید ۶.۰.۱ رو حدود ۲ ماه پیش به صورت اتوماتیک نصب کردم و آپدیت جدید frimeware هم دیروز اومد و من دیروز نصب کردم.۵۴۳ مگابات هست.
    دوستان میتونن نصب کن عملکرد گوشی بهتر شده.
    ممنون

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه