بیکسبی در ایران فعال شد

۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه

خبر بسیار خوب این‌ هفته برای هواداران ایرانی سامسونگ، فعال شدن یکی از ویژگی‌های گوشی‌های پرچم‌دار این شرکت بود. گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس از همان ابتدا مجهز به یک دستیار هوشمند بیکسبی بودند که تا قبل از این تنها در کشورهای آمریکا و کره جنوبی فعال بود. اکنون سامسونگ اعلام کرد این دستیار هوشمند به صورت تدریجی برای تعداد زیادی از کشورهای جهان از جمله ایران فعال می‌شود.

زندگی پر فراز و نشیب امروزی و سرعت بالایی که فناوری‌های نوین به کارهای روزمره داده‌ باعث می‌شود هرکدام از ما با انبوهی از کارهای ریز و درشت مواجه باشیم. کارهایی که باید در طول روز به همه آنها رسیدگی کنیم. این یعنی هر آن امکان دارد چیزی را از قلم بیاندازیم و کاری انجام نشده باقی بماند.

اولین راه‌حلی که برای این معضل به ذهن می‌رسد، داشتن یک دستیار شخصی است. مزیتی که تا همین اواخر نیازمند توان مالی قابل توجهی بود. اما مفهوم دستیار هوشمند تا حد زیادی شرایط را تغییر داد. دستیارانی که همه کارهای‌تان را به یاد می‌سپارند و به برنامه‌ روزانه‌تان نظم می‌دهند.

بیکسبی (Bixby) سامسونگ اولین بار با گوشی پرچمدار گلکسی S8 به بازار معرفی شد. شرکت سامسونگ این دستیار صوتی را با عبارت «رابطی هوشمند برای کمک به انجام سریع‌تر و ساده‌تر کارها» معرفی کرد. اکنون این انتظار به پایان رسیده و بیکسبی به تدریج برای تمامی کاربران در ۲۰۰ کشور دنیا، از جمله ایران فعال خواهد شد.

هم‌زمان با معرفی گوشی جدید شرکت سامسونگ یعنی گلکسی نوت ۸ این شرکت اعلام کرد دستیار مجازی هوشمند بیکسبی به زودی و از طریق یک بروزرسانی سیستمی در گوشی‌های کاربران ایرانی نیز فعال خواهد شد.

هرچند این دستیار در حال حاضر تنها به زبان انگلیسی با کاربر تعامل می‌کند اما بیکسبی به زودی از زبان‌های بیشتری نیز پشتیبانی خواهد کرد.

پس از فعال شدن این دستیار بر روی گوشی گلکسی S8 یا S8 پلاس خود می‌توانید دکمه مخصوص بیکسبی که در زیر دکمه ی کنترل صدا قرار داده شده است را فشار دهید تا به صفحه اصلی این اپلیکیشن منتقل شوید. با فشردن و نگه داشتن این دکمه، بیکسبی آماده دریافت فرمان صوتی شما می‌شود. می‌توانید از بیکسبی بخواهید وقتی به خانه رسیدید به شما یادآوری کند به گیاهان آب بدهید یا وقتی به اداره برگشتید به همکارتان زنگ بزنید.

تمامی این یادآوری‌ها روی صفحه همیشه روشن (AOD)، در صفحه اصلی اپلیکیشن بیکسبی و نیز روی لبه edge screen گوشی شما نیز نمایش داده می‌شوند.

برای بهره‌بردن از تمامی مزایا و کمک‌های این دستیار هوشمند بهتر است نیم‌نگاهی به بروزرسانی‌های OTA گوشی‌تان داشته باشید. پس از دریافت بروزرسانی موردنظر می‌توانید از دستیار جدیدتان بخواهید برنامه‌هایتان را منظم کند زیرا او صدا، متن یا لمس را درک می‌کند و پیوسته در حال یادگیری روش‌های شما در انجام امور مختلف است تا دستیاری بهتر از قبل شود.

‌‌‌‌‌
telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۵ دیدگاه
  1. Avatar آلکاپون

    کی گفته من خودم با دستیار صوتی گوگل کار میکنم خیلی هم خوبه گوشیم یه گوشیه پایین ردس سامسوگ جی سون

  2. Avatar محمد رضا

    متاسفانه کشور ما مثل خیلی از کشور های آسیایی زبان انگلیسی رو اون طور که باید آموزش نمیده و به همین خاطر مردم ما زبان انگلیسی رو روان بلد نیستند و خب زبان فارسی رو هم هیچ کدوم از دستیار های صوتی پشتیبانی نمیکنند. این باعث شده که دستیار های صوتی توی ایران طرفدار زیادی نداشته باشه. به نظرم این پست زیاد خوشحال کننده نبود.????

    1. Avatar محمد

      درود
      ان شاا… پدران و مادران جدید دیگه منتظر اموزش پرورش نباشن و خودشون از کودکی برای اموزش زبان انگلیسی اقدام کنن که در این زمانه از زبان مادری هم ارزشش بهتره

  3. Avatar رضا

    داداش عقبیا هفته قبل تو ایران فعال شده بود فقط باید اپدیتش رو نصب میکردی

  4. Avatar امید

    خیلی از سامسونگ بدم می اومد هنوزم میاد اما واقعا دمش گرم

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه