آپشن‌های بی ‌ام‌ و سری ۵ جدید از راه دور به‌روز می‌شود

۲۰ تیر ۱۳۹۹ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
بی ام و سری 5

بی ‌ام‌ و اعلام کرد به عنوان بخشی از سیستم‌عامل ۷ جدیدش، برخی آپشن‌ها را از طریق فعال‌سازی بی‌سیم در اختیار مشتریان قرار خواهد داد. بعضی از این آپشن‌ها به صورت رایگان و برخی با پرداخت حق اشتراک در دسترس صاحبان این خودروها قرار می‌گیرند.

سیستم‌عامل ۷ که همراه با بی ام و سری ۵ جدید رونمایی شد، با یک آپدیت نرم‌افزاری در بیشتر مدل‌های جدید ب ی‌ام ‌و در دسترس قرار خواهد گرفت.

بی ‌ام ‌و رسما اعتراف کرده بسیاری از خودروهای جدیدش مجهز به سخت‌افزار موردنیاز برای اضافه کردن تجهیزات اضافی مثل کروز کنترل قابل تطبیق، سیستم تعلیق M قابل تطبیق و فعالساز پرتو چراغ هستند.

بی ام و سری 5

انتخاب این امکانات حین خرید خودرو فقط باعث می‌شود کدهای موردنیاز برای استفاده از آن‌ها به نرم‌افزار خودرو اضافه شوند، نه اینکه تغییری در سخت‌افزار خودرو انجام گیرد.

 

بی ‌ام ‌و در اعلامیه رسمی سیستم‌عامل ۷ گفته ممکن است امکانات اضافی توسط روش فعال‌سازی بی‌سیم به خودرو اضافه شوند – سیستم گرمایش و سرمایش صندلی، کنترل آب و هوای خودکار، حافظه صندلی برقی و استارت از راه دور ممکن است در این لیست باشند.

این شرکت به یک مورد استفاده بالقوه از این روش فعال‌سازی بی‌سیم اشاره کرده است:

مالک یک بی ‌ام ‌و سری ۴ کوپه جدید ممکن است در زمان خرید، تمایلی به انتخاب آپشن کروز کنترل انطباقی یا صندلی دارای تهویه هوا نداشته باشد، اما پس از رانندگی در یک محیط شهری با ترافیک سنگین در گرمای تابستان، تصمیم بگیرد این آپشن‌ها را امتحان کند.

او می‌تواند یک نسخه آزمایشی رایگان یک ماهه را سفارش دهد، و اگر از این امکانات اضافی رضایت داشت، می‌تواند یک اشتراک یکساله یا سه ساله را خریداری کند.

 

وقتی او خودرو را به شخص دیگری می‌فروشد، شاید صاحب جدید اولویت‌های متفاوتی داشته باشد. صاحب جدید خودرو می‌تواند مجموعه خاصی از امکانات را سفارش دهد که متناسب با نیازهای او هستند. هدف ما این است که مشتری حین خرید خودرو پول کمتری بپردازد و اگر احساس کرد به این آپشن‌های اضافی نیاز دارد، سپس آن‌ها را خریداری کند.

البته، نکته تعجب برانگیز این است که وقتی سخت‌افزار موردنیاز برای این امکانات روی خودرو وجود دارد، اینکه بی ‌ام‌ و از مشتریان بخواهد ماهیانه، سالانه و یا به صورت دوره‌ای هزینه‌ای بابت استفاده از آن پرداخت کنند روشی برای خالی کردن جیب مشتری است.

بی ام و سری 5

به همین دلیل است که این شرکت اعلام کرده اشتراک سالیانه اپل کارپلی و اندروید اوتو را روی خودروهای تولیدی خودش متوقف خواهد کرد، و به جای آن یک حق اشتراک یکپارچه برای گوشی‌های هوشمند با شارژ یکباره به مشتریان پیشنهاد می‌دهد.

امیدواریم بی ‌ام ‌و به مشتریانش اجازه دهد یکبار این امکانات را انتخاب کنند، و سپس برای همیشه به آن‌ها دسترسی داشته باشند.

منبع: MOTOR1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه