سفارش‌های Oculus Rift به این زودی‌ها ارسال نمی‌شوند

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

افراد زیادی هدست واقعیت مجازی Oculus Rift را پیش‌خرید کرده بودند. در حالی که این هدست‌ها باید کم و بیش همین روزها به دست خریداران‌شان می‌رسید، ارسال هدست‌ها به تاخیر افتاده است. شرکت Oculus اخیرا گفته بود با مشکل تولید قطعات برخورد کرده‌اند. تاریخ ارسال هدست‌ها هم در پی این موضوع تغییر کرده است. اخیرا تاریخ ارسال برخی هدست‌ها حتی تا چند ماه آینده به عقب افتاده است.

شرکت Oculus ارسال اکثر سفارش‌ها را یکی دو ماه به عقب انداخته است.

کسانی که سفارش‌شان را روز اول باز شدن پیش‌خریدها ثبت کرده بودند، تاریخ‌های ارسال جدیدی در ماه‌های می (اردیبهشت) تا جوئن (خرداد) دریافت کرده‌اند. اولین هدست‌های Rift حدود دو هفته‌ی پیش ارسال شدند. اما این ارسال‌ها تعداد محدودی داشتند.

Oculus Rift Pack

نکته این جا است که حتی خیلی از کسانی که ارسال سفارش‌شان تا چند ماه آینده به عقب افتاده، در همان ساعت اول باز شدن پیش‌خریدها، سفارش‌شان را ثبت کرده بودند. برای مثال، نویسنده‌ی وب‌سایت The Verge می‌گوید که هدست Rift را در همان ۲۰ دقیقه‌ی اول سفارش داده و تاریخ ارسالی در ماه آوریل دریافت کرده بود؛ با این حال، عرضه‌ی هدست‌اش دیروز تا پایان ماه می به عقب افتاده است.

شرکت HTC هفته‌ی پیش توسط خبری به تمام کسانی که هدست Vive را خریداری کرده بودند گفت که سفارش‌ها دقیقا در همان روزی که در فاکتورشان نوشته شده، به دست‌شان خواهد رسید.

منبع: The Verge

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه