تاریخ دقیق عرضه iOS 10 مشخص شد

۱۸ شهریور ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

شرکت اپل در طول کنفرانس WWDC 2016 که امسال برگزار شد جزییاتی درباره iOS 10 در اختیار کاربران گذاشت. این بروزرسانی به عنوان بزرگترین بروزرسانی‌ای که تا به حال اپل در اختیار کاربران قرار داده شناخته می‌شود. از آن زمان تا کنون نسخه بتای این سیستم عامل منتشر شد تا توسعه‌دهنده‌ها بتوانند آن را به خوبی بررسی کنند.

اما بلاخره شب گذشته اپل در کنفرانس خود که به معرفی آیفون ۷ و اپل واچ جدید اختصاص داشت تاریخ دقیق عرضه iOS 10 را هم مشخص کرد. قرار است این نسخه جدید از iOS در روز سه شنبه ۲۳ شهریور در اختیار کاربران قرار بگیرد.

در این iOS جدید دستیار شخصی دیجیتال اپل از تمام نسخه‌های قبل قوی‌تر و قدرتمندتر است و این به معنای کمک بیشتر این دستیار به کاربرانی است که از دستگاه‌های مجهز به iOS استفاده می‌کنند. سیری حال می‌تواند اموری مانند جستجوی تصاویر و رونویسی از پیام صوتی انجام دهد.  در عین حال توسعه‌دهنده‌های دیگر هم می‌توانند برای سیری برنامه بنویسند بنابراین احتمال شاهد کار کردن سیری با اپ‌های دیگر هم خواهیم بود.

تغییرات متفاوت دیگری هم در این نسخه از iOS وجود دارد. ابزارک‌ها، اعلان‌ها، رابط کاربری و اپلیکیشن‌ها از جمله مواردی هستند که دستخوش تغییر شده‌اند. به این شکل بسیاری از کارشناسان معتقدند این نسخه از iOS بهبودیافته‌ترین نسخه در تاریخ این سیستم عامل است.

اپل تایید کرده که iOS 10 برای نسل ششم آیپاد تاچ، آیفون ۵ و آیفو‌ن‌های جدیدتر، آیپد مینی ۲ و آیپد‌های جدیدتر، نسل چهارم آیپد، آیپد ایر و آیپد پرو منتشر خواهد شد.

منبع: Ubergizmo

‌‌‌‌‌‌Birthday_Footer

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه