تاریخ عرضه‌ی اولین اکشن اول‌شخص بلیزارد مشخص شد

۶ بهمن ۱۳۹۵ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

در حالی که نسخه‌ی آزمایشی بازی Overwatch فعلا قابل بازی است، استودیوی بازی‌سازی بلیزارد حرفی از زمان عرضه‌ی این عنوان نزده است. سازندگان اولین اکشن اول‌شخص بلیزارد، بارها به این موضوع اشاره کرده بودند که Overwatch در بهار سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. بر اساس تصویری که اخیرا از سوی وب‌سایت IGN به بیرون درز کرده، احتمالا تاریخ انتشار بازی، روز ۲۴ می سال ۲۰۱۶ (۴ خرداد ۱۳۹۵) انتخاب شده است.

تاریخ ۲۴ می (۴ خرداد ۱۳۹۵) به احتمال زیاد صحیح است.

تاریخ انتشار بازی Overwatch، با نمایش اتفاقی تبلیغات آن به بیرون درز کرده است. در حالی که احتمالا قرار نبوده این تبلیغات را فعلا ببینیم، وب‌سایت IGN تبلیغات را روی وب‌سایت‌اش قرار داده است. می‌توانید تبلیغات Overwatch را در حالت‌های موبایل و معمولی در پایین ببینید.

Overwatch_ReleaseDate_IGN Overwatch_ReleaseDate_IGN_1

بازی Overwatch، یک اکشن اول‌شخص چندنفره است. استودیوی بازی‌سازی بلیزارد که برای اولین بار دست به ساخت یک بازی در این سبک زده، بازی خود را با محوریت قهرمان‌های مختلف ساخته. قرار است بازی Overwatch به هنگام عرضه ۲۱ قهرمان مختلف داشته باشد. این قهرمان‌ها هرکدام قدرت‌ها و مشخصه‌های خاص خودشان را دارند. سازندگان Overwatch می‌گویند بازی را طوری ساخته‌اند تا بازی‌کننده‌ها از تمام شخصیت‌ها لذت ببرند و فقط به یکی از قهرمان‌ها و مکانیک‌های خاص‌اش عادت نکنند.

اگر بخواهیم به صحبت‌های سازندگان از تخمین زمان عرضه‌ی بازی رجوع کنیم، کم و بیش می‌توانیم بگوییم که تاریخ ۲۴ می (۳ خرداد ۱۳۹۵) به احتمال زیاد صحیح است؛ با تمام این اوصاف، تا اعلام رسمی بلیزارد صبر می‌کنیم.

منبع: All Games Beta

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. mrd

    ای خدا :(( تازه HearthSton و Heroes of the Storm رو گذاشتم کنار ها. معتاد کردی مارو تو بیلیزارد :((

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه