تاریخ عرضه بازسازی شنمو ۱ و ۲ مشخص شد

۲۲ مرداد ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۲ دقیقه
شنمو

تاریخ عرضه‌ی بازسازی دو قسمت اول مجموعه‌ی «شنمو» (Shenmue) مشخص شده است. بر اساس خبری که سگا دیروز اعلام کرد، دو بازی Shenmue 1 و Shenmue 2 در روز ۲۱ آگوست سال جاری (۳۰ مرداد) روی پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن۴ و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

بازسازی شنمو ۱ و ۲ در روز ۳۰ مرداد عرضه می‌شود.

نسخه‌ی دیسکی این بازسازی، یک پوستر دو طرفه از شخصیت‌های شنمو را در خود جای خواهد داد. هم‌چنین عکس روی جلد نسخه‌ی فیزیکی، قابل تعویض است؛ طوری که پشت عکس روی جلد، عکس اصلی و قدیمی شنمو ۱ و ۲ چاپ شده است.

بازسازی شنمو ۱ و ۲ در حالی عرضه می‌شود که چند سالی است ساخت قسمت سوم و پایانی این بازی شروع شده. در کنفرانس E3 2015 سونی که برای اولین بار از ساخت بازی Shenmue 3 شنیدیم. «یو سوزوکی» (Yu Suzuki)، کارگردان این مجموعه بازی‌ها، بودجه‌ی ساخت شنمو ۳ را از طریق وب‌سایت کیک‌استارتر و به کمک مردم جمع‌آوری کرد. شنمو ۳ با بودجه‌ی ۶ میلیون دلاری خود یکی از موفق‌ترین پروژه‌های کیک‌استارتر محسوب می‌شود.

شنمو

بازسازی شنمو ۱ و ۲ امکان تجربه‌ی یکی از بزرگترین و پرجزییات‌ترین بازی‌های تاریخ را ممکن می‌کند. بازی‌های شنمو نقشه‌ای بزرگ را در مقابل بازی‌کننده قرار می‌دهند؛ نقشه‌ای که در آن افراد مختلف مشغول زندگی خود هستند و در زمان‌های مختلف روز و شب، کارهای مختلفی انجام می‌دهند. امکان تعامل با تمام افراد داخل بازی، گشت و گذار در تمام فروشگاه‌ها و محیط‌های مختلف و استفاده از تمام آیتم‌هایی که در محیط می‌بینید، در شنمو فراهم شده است. زمانی که شنمو عرضه شد، چنین سطح آزادی عمل در هیچ بازی دیگری پیدا نمی‌شد.

برخی از قابلیت‌های بازسازی شنمو ۱ و ۲ از این قرار هستند:

  • رابط کاربری متفاوت و پیشرفته
  • امکان انتخاب بین سیستم کنترل مدرن یا سیستم کنترل اصلی و کلاسیک
  • امکان انتخاب بین صداگذاری انگلیسی یا ژاپنی
  • امکان استفاده از فایل ذخیره‌ی شنمو ۱ روی شنمو ۲ در پلتفرم‌های مختلف
  • رندر بازی با وضوح تصویر HD و نسبت تصویر ۱۶ به ۹
  • امکان ذخیره کردن بازی در هر نقطه
  • افکت‌های گرافیکی بیشتر برای هر دو بازی
  • پشتیبانی کامل از دسته و ماوس و کیبورد روی کامپیوتر
  • اچیومنت‌های مختلفی روی هر سه پلتفرم

در حالی که شنمو ۱ از کد اصلی این بازی روی کنسول دریم‌کست بازسازی شده است، برای بازسازی شنمو ۲ به جای نسخه‌ی دریم‌کست، سراغ نسخه‌ی ایکس‌باکس رفته‌اند. سازندگان این بازسازی می‌گویند که نسخه‌ی ایکس‌باکس نه تنها گرافیک و کیفیت‌ بافت‌های بهتری دارد، بلکه قابلیت‌هایی مثل امکان عکس گرفتن یا فیلترهای مختلف را هم در خود جای داده است.

بازی Shenmue نسخه PS4 و Xbox One

در ادامه می‌توانید تریلر جدیدی از بازسازی شنمو ۱ و ۲ ببینید. تصاویر جدید بازی‌ها را هم در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم.

اخیرا شاهد تاخیر دوباره‌ی عرضه‌ی شنمو ۳ تا سال ۲۰۱۹ بودیم؛ در نتیجه بازی کردن بازسازی شنمو ۱ و ۲ نه تنها می‌تواند انتظار را برای کسانی منتظر شنمو ۳ هستند راحت‌تر کند، بلکه تجربه‌ی این دو بازی را برای کسانی که از شنمو ۳ خوش‌شان آمده یا می‌خواهند یکی از بازی‌های مهم تاریخ صنعت بازی را تجربه کنند، ممکن می‌کند.

دانلود تریلر با کیفیت Full HD

صفحه اصلی بازی - اخبار بازی - تریلر بازی - نقد و پیش نمایش | دیجی‌کالامگ

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه