تایتان کوئست روی PS4، ایکس‌باکس وان و سوییچ عرضه می‌شود

۲۶ آذر ۱۳۹۶ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۵ دقیقه

بازی معروف و نسبتا قدیمی «تایتان کوئست» (Titan Quest)، قرار است به صورت بازسازی شده روی کنسول‌های نسل هشتمی عرضه شوند. شرکت بازی‌سازی THQ Nordic که حقوق تایتان کوئست را خریداری کرده، خبر داده است که این بازی در روز ۲۰ مارس سال ۲۰۱۸ روی پلی‌استیشن۴، ایکس‌باکس وان و نینتندو سوییچ عرضه خواهد شد.

بازی هم‌چنین نسخه‌ای کلکسیونی خواهد داشت که ۱۲۰ دلار قیمت دارد.

نسخه‌ی استاندارد بازی، که شامل Titan Quest و بسته‌ی الحاقی آن یعنی Immortal Throne است، با قیمت ۳۰ دلار به صورت فیزیکی روی پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

بازی هم‌چنین نسخه‌ای کلکسیونی خواهد داشت که ۱۲۰ دلار قیمت دارد. این نسخه‌ی کلکسیونی برای پلی‌استیشن۴ و ایکس‌باکس وان عرضه می‌شود و در کنار بازی، یک مجسمه‌ی ۲۳ سانتی‌متری از کلاه یک سرباز یونانی دارد. نسخه‌ی کلکسیونی هم‌چنین در یک بسته بندی بزرگ عرضه می‌شود.

Titan Quest Collector's Edition

این طور که به نظر می‌رسد، قرار نیست نسخه‌ی سوییچ به صورت فیزیکی و روی کارتریج عرضه شود.

تایتان کوئست یک نقش‌آفرینی ایزومتریک است که سیستم مبارزه‌ای شبیه به مجموعه بازی‌های دیابلو دارد. تایتان کوئست را خالق «عصر امپراطوری» (Age of Empires) و نویسنده‌ی «شجاع‌دل» ساخته‌اند. بازی قصه‌ای در یونان، مصر و آسیا دارد. تایتان‌ها به زمین حمله کرده‌اند و خدایان از یک قهرمان می‌خواهند که جلوی آن‌ها را بگیرد. بازی ۲۸ کلاس مختلف، و یک بخش آنلاین بزرگ دارد. می‌توان بازی را به همراه ۵ نفر دیگر تجربه کرد.

برای اولین بار هم‌چنین با یک رابط کاربری مختص دسته‌های بازی طرف هستیم.

نسخه‌ی جدید تایتان کوئست در روز ۲۰ مارس (۱ فروردین) عرضه خواهد شد. می‌توانید در ادامه تصاویر آن را بببینید.

منبع: Gematsu

 

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar مصطفی

    اون چیزی که شما ازش بعنوان کلاس اسم بردی بیلد (build) هست نه کلاس! چیزی که یوزرها خودشون تعریف میکنن و دستشون بازه هر کاری باهاش کنن و تو یه بازی مثل Path of Exile تنوعش و تعدادش سر به فلک میزنه!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه