تایید وجود آیفون ۴ اینچی توسط قاب این دستگاه

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
آیفون 4 اینچی

مشخصات قاب درج شده در یک فروشگاه اینترنتی از وجود آیفون ۴ اینچی خبر می‌دهد.

این قاب‌ها از هم‌اکنون برای پیش‌فروش آماده هستند.

کمی بیش از چهار ماه از رونمایی گوشی‌های آیفون ۶s گذشته، اما از همین حالا هیجان زیادی برای معرفی محصولات سال ۲۰۱۶ اپل وجود دارد. هنوز چند ماه با سپتامبر (شهریور ماه) فاصله داریم، اما پشت هم شایعات زیادی از آیفون ۷ منتشر می‌شود.

اما شایعه‌ی دیگری هم هست که اخیرا مدام خبرساز می‌شود. این شایعه به معرفی یک آیفون ۴ اینچی مربوط است. درباره‌ی این دستگاه اطلاعات زیادی وجود ندارد و در صورت وجود هم متناقض هستند. مثلا شایعات اولیه نشان می‌دادند که قطعات داخلی آن بر مبنای آیفون ۵s طراحی شده. اما خبرهای جدیدتر از مشخصات سخت افزاری آیفون ۶ یا ۶s برای آیفون ۴ اینچی خبر می‌دهند.

همچنین در برخی موارد هم نام آیفون ۵se به عنوان نام تجاری آن معرفی شده. اما امروز شواهد قابل لمس‌تری حاکی از وجود یک آیفون ۴ اینچی جدید به دست رسیده است. وب‌سایت MobileFun.co.uk قاب‌هایی را درج کرده و با عنوان آیفون ۶c به آنها اشاره می‌کند. این قاب‌ها از هم‌اکنون برای پیش‌فروش آماده هستند.

iphone 6c

اگرچه نمی‌توان به مشخصات درج‌شده‌ی این کالا چندان استناد کرد، اما نام آن بلافاصله مخاطب را به یاد آیفون ۵c می‌اندازد که در سال ۲۰۱۳ میلادی معرفی شده بود. البته حتی اگر این کالای درج شده، وجود یک آیفون کامپکت جدید را ثابت کند، هنوز رازهای زیادی درباره‌ی این دستگاه وجود دارد، به عنوان مثال، اینکه بدنه‌ی آن پلاستیکی خواهد بود یا خیر؛ و اینکه مشخصات سخت‌افزاری آن برای مبنای کدام دستگاه خواهد بود. امیدواریم در آینده اطلاعات بیشتری از این آیفون ۴ اینچی منتشر شود.

منبع: MobileFun

راهنمای خرید آیفون
برچسب‌ها :
دیدگاه شما

۳ دیدگاه
  1. Avatar Next is Now

    نسل گوشی های ۴ اینجی خیلی وقته دیگه منقرض شده

    1. Avatar واقعا!!

      چه جالب

      1. Avatar کامی

        با انقراض نسل استیو جابز منقرض شده دیگه .. چطور؟ هنگام معرفی اولین ایفون ۴ اینچ یا همون ایفون ۵ بوق چی های اپل گفتند طرح این ایفون در زمان استیو بوده و ادامه ایده های اون بوده و داستانها از اون ساخته شد و دهان به دهان گردید…و همه را دعوت به پیروی از ایفون ۵ میراث بجای مانده کردند و گفتند که بدوید که روح استیو خان در این گوشی است…و ایشون راضی بوده اند به این طرح و اندازه(یعنی ۴ اینچ)…کم کم اقای تیم کوکی خان که مسند را در اپل به دست گرفت, بر ایشان آشکار گردید که میشه بدون اسم استیو هم ادامه داد و کارهایی جدیدی کرد…پس نسل استیو در اینجا منقرض شده فرض شد و گوشی های مربوط به اون نسل هم انقراض یافت. اکنون ما در نسل گوشیهای کوکی هستیم ….نسل ۴.۷ و ۵.۵ اینچ های طلایی….

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه