تا سال ۲۰۱۹ تمام مدل‌های فراری هیبریدی می‌شوند

۱۸ فروردین ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

«سرجیو مارکیونه» (Sergio Marchionne) مدیر عامل شرکت خودروسازی «فراری» (Ferrari) به‌تازگی اعلام کره که تا سال ۲۰۱۹ میلادی، بیشتر مدل‌های فراری به موتور‌هایی با فن‌آوری هیبریدی مجهز خواهند شد.

سرجیو مارکیونه گفته که استفاده از پیشرانه‌های الکتریکی و هیبریدی، فراری‌ها را سریع‌تر خواهد کرد.

اطلاعیه‌ی منتشر شده توسط مدیر عامل فراری مثل بمب در رسانه‌های صنعت خودرو صدا کرد. این اطلاعیه خبر از هیبریدی شدن بیشتر مدل‌های فراری تا سال ۲۰۱۹ را می‌دهد. با توجه با بازطراحی شدن مدل F12 برلینتا برای سال ۲۰۲۰، به نظر می‌رسد که اولین مدل از خودرو‌های فراری که به پیشرانه‌ی هیبریدی مجهز خواهد شد، F12 برلینتا است.

سرجیو مارکیونه در ادامه افزود که استفاده از پیشرانه‌های الکتریکی و هیبریدی، فراری‌ها را سریع‌تر خواهد کرد؛ همچنین بازدهی فنی این مدل‌ها را در مقایسه‌ با مدل‌های بنزینی، به میزان قابل‌توجهی افزایش خواهد یافت. وی افزود که برنامه‌های درازمدت فراری، در راستای ساخت پیشرانه‌های متنوع با بهره‌گیری از جدید‌ترین فن‌آوری‌های روز دنیا است.

کارشناسان این صنعت بر این باوراند که تا سال ۲۰۲۵، حدود ۱۰ هزار خودرو‌ی فراری با پیشرانه‌ی هیبریدی به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد؛ این در حالی است که سرجیو مارکیونه، هدف فروش این شرکت را تا پایان سال ۲۰۱۶، هشت هزار خودرو تعیین کرده است. درنتیجه می‌توان گفت که تا سال ۲۰۲۵، این رقم به ۱۰ هزار خودرو خواهد رسید.

منبع: MotorTrend

telegram_ad2_1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar محمد

    فراری رو با موتور هیبریدی – و در آینده با موتور بی صدا- تصور کنین. وه! چه شود!

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه