تویوتا کمری ۲۰۲۲ با رنگ‌بندی تازه و بهبود سیستم ایمنی به‌روزرسانی شد

۲۴ آبان ۱۴۰۰ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه
تویوتا کمری 2022

تویوتا کمری ۲۰۲۲ با چند ویژگی تازه برای ارائه‌ی فناوری جدیدتر و ایمن‌تر در کنار معرفی رنگ‌های خاص به‌روزرسانی شد.

بیش از یک سال از زمانی که تویوتا کمی ظاهر کمری را تغییر داد می‌گذرد. با وجود کاهش فروش سدان‌های سایز متوسط در حالت کلی، تویوتا نشان می‌دهد که همچنان به این بازار پایبند است و تقاضا برای این خودروی سدان، حتی خود خودروساز را هم شگفت‌زده کرده است.

بنابراین تویوتا در ادامه، پرفروش‌ترین سدان خود را برای مدل ۲۰۲۲ کمی به‌روزرسانی کرده است. با این وجود، نباید انتظار تغییر چشمگیر یا فیس‌لیفت برای این نسخه‌ی جدید داشته باشیم. این بیشتر یک سطح تحهیزات و ارتقای گزینه‌های اضافی برای خودرو است. بنابراین نسخه‌ی ۲۰۲۲ چه تغییراتی داشته است؟

خبر اصلی در اینجا دردسترس بودن نسخه‌ی «سایه‌ی شب» (Nightshade) برای مدل‌های هیبریدی است. این پکیج همچنین به نسخه‌ی هیبریدی رینگ‌های آلیاژی مشکی ۱۸ اینچی، آنتن باله‌ی کوسه، تزئینات پنجره، نشان منحصربه‌فرد همراه با دستگیره‌های در مشکی براق و درپوش آینه‌ها اضافه می‌کند.

تویوتا کمری 2022

در مجموع اکنون پنج سطح برای مدل‌های هیبریدی تویوتا کمری ۲۰۲۲ (Toyota Camry 2022) وجود دارد که شامل LE و XLE و SE و XSE و نسخه‌ی Nightshade می‌شود که بر پایه‌ی تیپ SE ساخته شده است.

برای مشتریانی که به دنبال ایمنی هستند هم باید گفت که کمری یک بسته‌ی ایمنی فعال ارتقا یافته دریافت خواهد کرد. این بسته که «احساس ایمنی تویوتا ۲.۵+» (+Toyota Safety Sense 2.5) نام گرفته است، نوربالای خودکار و کمک علائم جاده (RSA) را به خودرو اضافه می‌کند که با سیستم کروز کنترل تطبیقی همراه می‌شود تا هنگام فعال شدن، خودرو را مطابق با محدودیت سرعت اعلام شده در جاده تنظیم کند.

همچنین به‌روزرسانی‌هایی برای دیگر بخش‌ها هم وجود دارد. از این پس «یادآور صندلی عقب» (Rear Seat Reminder) که یک ویژگی برای جلوگیری از جا ماندن وسایل روی صندلی عقب است، در همه‌ی تیپ‌های کمری ۲۰۲۲ به‌صورت استاندارد وجود دارد. همچنین سیستم کنترل تهویه مطبوع دو منطقه‌ای، که در نسخه‌ی TRD سه منطقه‌ای است، به همراه یک نمایشگر چندرسانه‌ای شناور مدرن در اندازه‌های ۷ و ۹ اینچی برای این خودرو دردسترس است. سطوح LE و SE هم به آینه بغل گرم‌شونده مجهز هستند.

این خودرو با رنگ جدید «لبه‌ی یخ» (Ice Edge) در نسخه‌های LE و SE و XSE قابل خرید است و TRD هم یک رنگ منحصربه‌فرد دریافت خواهد کرد.

عکس‌ها: تویوتا کمری ۲۰۲۲
Credit: Toyota

منبع: Motor1

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar majid

    اسپری تمیز کننده ۳۴۰۰۰تومن؟!!!!!خیلی زیاده ک

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه