توشیبا یک تبلت ارزان قیمت تبدیل‌شونده معرفی می‌کند

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۸ زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۱ دقیقه

تبلت‌های هیبریدی Dell و لنوو که به لپ‌تاپ تبدیل می‌شوند، مثل سرفیس مایکروسافت اخیرا محبوبیت خاصی پیدا کرده‌اند.

شرکت توشیبا اخیرا یک تلبت ارزان قیمت معرفی کرده که به لپ‌تاپ هم تبدیل می‌شود.

 اگر این مدل‌هایی که از آنها نام بردیم، برای شما کمی گران‌قیمت هستند، می‌توانید به محصول جدید توشیبا روی بیاورید. توشیبا تبلت ویندوز ۱۰ ارزان‌قیمت خود را با نام تجاری Satellite Click 10 معرفی کرده است. این دستگاه حدودا یک کیلوگرم وزن و ۹ میلی‌متر ضخامت دارد؛ اما وقتی که صفحه‌کلید آن را جدا کنید، وزن‌اش ۵۴۴ گرم می‌شود. تبلت جدید توشیبا یک نمایشگر چندلمسی ۱۰ اینچی با دقت تصویر ۱۲۰۰ در ۱۹۰۰ دارد. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به دوربین جلویی ۸ مگاپیکسلی و دوربین پشتی ۲ مگاپیکسلی، حافظه‌ی SSD با ظرفیت ۳۲ یا ۶۴ گیگابایتی، قابلیت پشتیبانی از حافظه‌ی خارجی microSD، درگاه Micro HDMI برای خروجی تلویزیون و بلندگوهای استریوی دالبی دیجیتال پلاس اشاره کرد.

در طراحی تبلت Satellite Click 10 از پردازنده‌ی اینتل مدل Atom x5 و ۲ گیگابایت رم استفاده شده است. این پردازنده برای اجرای ویندوز ۱۰ کمی ضعیف است، اما قیمت ارزان ۳۴۹ دلاری، وزن کم، صفحه‌کلید و ویندوز ۱۰، کاستی‌های آن را جبران می‌کند. این تبلت و به نوعی لپ‌تاپ به نسبت قیمتی که دارد، دستگاه مناسبی است و کارایی‌های لازم را ارایه می‌دهد. عرضه‌ی این تبلت از ششم مهر ماه آغاز می‌شود.

توشیبا توشیبا توشیبا Satellite-Click10_LX0W-600-07 Satellite-Click10_LX0W-600-08 Satellite-Click10_LX0W-600-10 Satellite-Click10_LX0W-600-14 Satellite-Click10_LX0W-600-15 Satellite-Click10_LX0W-600-18

منبع: Toshiba

برچسب‌ها :
دیدگاه شما

یک دیدگاه
  1. Avatar پارساپ

    آیا این تبلت سیم کارت هم میخورد

loading...
بازدیدهای اخیر
بر اساس بازدیدهای اخیر شما
تاریخچه بازدیدها
مشاهده همه